י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אלו ההחלטות שהתקבלו

הקמפיין בירושלים על רקע המלחמה: "רק חיובי, ללא פילוג ומחלוקת"

"המציאות חייבת להשתנות": אגודת ישראל בירושלים משנה את קמפיין הבחירות על רקע המלחמה | צחי ברים: "ראינו לנכון יחד עם צוות ההסברה והקמפיין להתאים את המסרים למצב החדש ולשדר לציבור אופטימיות ותקווה. נתמקד אך ורק בחיובי ומאחד ביננו וחלילה לנו לעסוק בתקופה הזו בפילוג ומחלוקת"

הקמפיין בירושלים על רקע המלחמה: "רק חיובי, ללא פילוג ומחלוקת"
צחי ברים צילום: דוד ארזני

אגודת ישראל בירושלים יוצאת בקמפיין מחודש לקראת יום הבחירות שיתקיים בי"ח אדר א', לאחר שנדחה ב-4 חודשים בעקבות המתקפה הרצחנית של מחבלי ארגון הטרור חמאס ביישובי דרום הארץ והיציאה למלחמת חרבות ברזל.

בהתאם למצב, הוחלט לוותר על צבעי הקמפיין שחור ואדום, שבימים כאלו משדרים אבל ואסונות, ולהביא לציבור הירושלמי מסר מרענן וחיובי, מתוך הבטחה אופטימית בקדנציה הקרובה יוכלו נציגי אגודת ישראל בעיר לפעול לשינוי המציאות למען הציבור.

רענון הקמפיין מגיע ברקע האופטימיות בציבור החסידי בירושלים עם הצטרפותם של כוחות חדשים ובעלי ניסיון לרשימה, לצד חברי הסיעה המכהנים והמנוסים, שיחד ובעזרת הגדלת כוחה של אגודת ישראל יפעלו באחדות ובנחישות למען העזרה לפרט ולכלל.

ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים, צחי ברים אומר: "אחרי שלמדתי את השטח הירושלמי לעומק בחודשים האחרונים, ומתוך הבנה לתקופה הרגישה שעם ישראל מצוי בו, ראינו לנכון יחד עם צוות ההסברה והקמפיין להתאים את המסרים למצב החדש ולשדר לציבור אופטימיות ותקווה לקראת קדנציה מוצלחת של עשייה למען כלל תושבי ירושלים ומלמען תושבי ירושלים החרדיים בפרט".

עוד הוסיף ברים כי "המצב הנוכחי נכפה עלינו בעקבות ההחלטות שהתקבלו בממשלה ובכנסת, ואין ספק כי זה מורכב לנהל קמפיין בחירות בזמן שאנו מתפללים לישועת כלל ישראל. באגודת ישראל בירושלים אנחנו יכולים להתחייב כי נתמקד אך ורק בחיובי ומאחד ביננו וחלילה לנו לעסוק בתקופה הזו בפילוג ומחלוקת".

בחירות מוניציפליות 2023 אגודת ישראל בחירות מקומיות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד