כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הצוות החינוכי הזדעזע

נעצרו חשודים בגניבת עשרות מחשבים ששימשו את ילדי העוטף

נעצרו 3 חשודים, תושבי העיר דימונה ובאר שבע, בחשד לגניבת עשרות מחשבים ממלון בים המלח, ששימשו ללמידה עבור ילדי העיר שדרות לאחר שפונו מבתיהם בעקבות הלחימה בדרום

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

חוקרי תחנת ערד של מרחב הנגב במחוז הדרומי פתחו בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל בשבוע שעבר אודות גניבת מחשבים ניידים ממלון בים המלח ששימשו ללמידה עבור ילדי העיר שדרות אשר פונו עם משפחותיהם מביתם עם פרוץ הלחימה בדרום.

במסגרת החקירה פעלו החוקרים לאיתור חשודים תוך גביית עדויות, איסוף ראיות וממצאים נוספים, וביצעו את מעצרם של 3 חשודים, תושבי דימונה ובאר שבע, בחשד למעורבותם בגניבת המחשבים.

שלושת החשודים, בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו לחקירה בתחנת ערד ובדיון שהתקיים אתמול בבית משפט השלום בבאר שבע הוארך מעצרם לתחילת שבוע הבא.

נזכיר כי הצוות החינוכי שאחראי על התלמידים המפונים גילה לתדהמתו כי הקרטונים בתוכם אוחסנו המחשבים היו ריקים. שווי המחשבים עומד על כ-250 אלף שקלים.

מנהלת בית אמרה: "היינו בשוק, הזמנו מיד משטרה. זו פגיעה משמעותית ביכולת הלמידה של הילדים שעברו תופת. זה היה אמור לשמש אותנו גם בחזרה הביתה". "עברנו תקופה כל כך קשה וניסינו להפוך את הלמידה לקצת יותר נעימה וזה כאב לב. מקווה שימצאו אותם כמה שיותר מהר", הוסיפה.

מלחמת חרבות ברזל יישובי עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד