י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ההסתה נמשכת

כך לומדים על הטבח של חמאס בירדן

בירדן כבר הספיקו להכניס את מתקפת 7 באוקטובר לאחד מספרי הלימוד לכיתות י' במקצוע האזרחות. אחד מכלי התקשורת הירדניים קיים משאל רחוב בקרב האזרחים בעקבות הכנסת מתקפת 7 באוקטובר לתוכנית הלימודים והם תמכו בכך

כך לומדים על הטבח של חמאס בירדן
מחבלי חמאס בחאן יונס צילום: Atia Mohammed/Flash90

בירדן כבר הספיקו להכניס את מתקפת 7 באוקטובר לאחד מספרי הלימוד לכיתות י' במקצוע האזרחות, ולהציג אותה כפעולה לגיטימית ומוצדקת. כך עולה מהדיווחים בממלכה ההאשמית. בתוכנית עם איילה חסון בכאן 11 פורסם קטע מהספר המדובר. בעמוד 34 ישנה פסקה שלמה על מתקפת "מבול אל-אקצא" בהקשר של תולדות הסכסוך היהודי-פלסטיני והתגלגלות האירועים בכל מה שקשור לסוגיה הפלסטינית.

רועי קייס דיווח כי בפסקה נכתב כך: "ישראל התעלמה מהחלטות מועצת הביטחון החוזרות ונישנות, סירבה לסגת מהשטחים הערביים הכבושים והמשיכה לרדוף את העם הערבי והפלסטיני ולבצע נגדו מעשי טבח על בסיס יום יומי ולתקוף את מסגד אל-אקצא, מה שהוביל את תנועת ההתנגדות הלאומית הפלסטינית בעזה לפלוש להתנחלויות הישראליות סביב הרצועה ב-7 באוקטובר 2023 ולקחה בשבי מתנחלים וחיילים ישראלים, מה שגרר תגובה אלימה מצד האויב הישראלי שבאה לידי ביטוי במתקפה הרסנית כוללת נגד רצועת עזה שהביאה למותם ולפציעתם של עשרות אלפים ולהרס של התשתיות כולל בתי ספר, מסגדים, כנסיות בתי חולים ומבנים אזרחיים".

יש לציין שאחד מכלי התקשורת הירדניים אף קיים משאל רחוב בקרב האזרחים בעקבות הכנסת מתקפת 7 באוקטובר לתוכנית הלימודים והם הביעו שביעות רצון מכך.

 

 

 

 

חמאס ירדן הסתה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד