י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הריח כמו בית מרזח

פינת העבריין השבועית: השיכור, הטייס וזה שאינו יודע לנהוג

תושב אום אל פאחם בן 43 נתפס במהלך מבצע אכיפה אחר שרשיונו פקע בשנת 2003 ותושב תל שבע הדהים את השוטרים כשטס 216 קמ"ש בכביש 6 ליד קריית גת

פינת העבריין השבועית: השיכור, הטייס וזה שאינו יודע לנהוג
צג מערכת ה"דבורה" בניידת המשטרה: 216 קמ"ש צילום: דוברות המשטרה

השבוע האחרון היה אמור להיות שבוע בו שוטרי משטרת התנועה לובשים מעיל ויוצאים לכבישים לסייע לנהגים שנתקעו בגשם, אבל לצד אלה במשטרת התנועה היו צריכים להתמודד עם מכת מדינה שכולנו מכירים: עבריינים. וכך, כמו כל שבוע, אנו מביאים לכם את הסיפורים על העבריינים הקיצוניים ביותר שהשוטרים לכדו ומקווים שאתם, תנהגו בזהירות.

את פינת "לא ידע שפורים עוד לא הגיע" אנחנו מקדישים לתושב רחובות בן 36 שנתפס על עבירת מהירות בכביש מספר 1 ליד לטרון. כשהשוטר רשם לו דו"ח הוא שם לב שהנהג מריח כמו בית מרזח, אז הוא מדד את כמות האלכוהול של הנהג וגילה שרמת האלכוהול היתה פי 4 מהמותר. הנהג נחקר, שוחרר בתנאים מגבילים ורישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים. גם הרכב שלו הושבת לתקופה דומה וכתב אישום יוגש נגדו.

את פרס "לא ידעתי שאין לי רישיון נהיגה" מקבל תושב אום אל פאחם בן 43 שנתפס במהלך מבצע אכיפה. הרישיון של הנהג הזה פקע בשנת 2003 אבל זה לא הפריע לו להמשיך לנהוג. הנהג נעצר והוגש נגדו כתב אישום בהליך מהיר. הוא עוד צדיק ביחס לנהג אחר, תושב טירה בן 52 שהשוטרים נדהמו לגלות שנפסל 5 פעמים לנהיגה ועדיין נמצא על הכביש, נוסע בכיף. הנהג נעצר והרכב שלו הושבת ל 30 ימים.

מה עם פינת הטייס? הכבוד הזה שמור לתושב תל שבע בן 35 שהדהים את השוטרים כשטס לו בכביש במהירות 216 קמ"ש בכביש 6 ליד קריית גת. הנהג נעצר ונכלא. והכבוד האחרון שייך לכוכב של השבוע שעבר: תושב תל אביב בן 23 שנתפס נוהג בכביש ציבורי על משאית תחת השפעת חומר החשוד כסם. השוטרים ביקשו מהנהג לתת דגימה כדי לבדוק אותו אבל הוא סירב, מה שאומר אוטומטית שהוא אשם. הנהג נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים, הרישיון שלו נפסל והמשאית הושבתה לחודש.

 

משטרה נהיגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד