א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
שוטרים ומשכורות

חמאס מנסה להשתקם אזרחית: זו תשובת צה"ל

הכוחות מתקיפים מבני משטרה שלפי הערכות כ-50 אחוזים מהשוטרים משוייכים לזרוע הצבאית של ארגון הטרור | אמש דווח כי חמאס החל לשלם משכורות חלקיות למועסקי השירות האזרחי מטעמו

חמאס מנסה להשתקם אזרחית: זו תשובת צה"ל
מחבלי חמאס בעזה צילום: Wagdi Ashtiyeh /Flash90

בימים האחרונים צה״ל מרכז מאמץ בניסיונותיו של ארגון הטרור 'חמאס' לשקם את עצמו מהבחינה האזרחית, כך מדווח העיתונאי דורון קדוש. בשל כך, כל תחנות המשטרה החמאסיות הותקפו ובהתאם למדיניות זו הכוחות גם מחסלים שוטרי חמאס כאשר לפי ההערכות כ-50% מהם הם גם פעילי הזרוע הצבאית ושותפים בהתקפות על כוחות צה״ל.

עוד ביטוי לכך שצה"ל משבש את נסיונות החמאס טמון בהתמודדות האזרחית עם נסיונות חמאס להרעיב את האוכלוסייה, כך למשל, בימים האחרונים הותקפה חולייה של כ-7 מחבלים שניסו להשתלט על משאית סיוע הומניטרי. הם חוסלו והמשאית שוחררה לדרכה. צה"ל חשף בשעות האחרונות תיעודים שמראים כיצד אנשי חמאס החמושים תוקפים אזרחים שמבקשים לקבל את הסיוע ומונעים מאזרחים לנוע במסדרון ההומניטרי מערבה.

אמש (שבת) דווח בסוכנות הידיעות AP כי במהלך השבועות האחרונים הצליח חמאס לארגן מחדש את אנשיו והחל לשלם משכורות חלקיות למועסקי השירות האזרחי מטעמו וזאת באזורים בעזה מהם יצא צה"ל, עדי ראייה מסרו שהפעילות הזו של אנשי חמאס מתרכזת סביב משרדי ממשלה וכן בית החולים 'שיפא'.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד