י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חשש גדול

יתום הקורונה מתחתן השבוע וזקוק לעזרה דחופה

אברהם מתכונן לחתונתו בהתרגשות, ובחשש גדול • בימים הקרובים הוא מתחתן, ממש השבוע, אבל אין לו יכולת לממן את ההוצאות הבסיסיות ביותר • מאז התייתם מאמו לפני שלוש שנים, הוא קיבל על עצמו על עול ניהול הבית במקומה • לצד זאת המשיך לשקוד על תלמודו ועשה חיל בלימודיו!

יתום הקורונה מתחתן השבוע וזקוק לעזרה דחופה
ביגוד לחתן צילום: Unsplash

ימים נרגשים ומתוחים עוברים על אברהם, שעומד להתחתן בהמשך השבוע. הוא מתרגש לקראת חתונתו והקמת ביתו, אבל גם מתוח מאוד כי אין ביכולתו לממן את ההוצאות הרבות הכרוכות בכך.

לעזרה לחתן היתום הקליקו כאן>>>

אברהם הצעיר, הוא לא חתן רגיל כמו כולם. הוא אחד מאותם 'יתומי קורונה', לאחר שאמו ע"ה נפטרה כתוצאה מסיבוך של המחלה. מאז הוא קיבל על עצמו למלא את מקומה במידה רבה, הוא ניהל את הבית, עשה את הקניות, דאג לחלק משימות בין האחים הצעירים ממנו, הפעיל אותם ופעל רבות בעצמו, כדי שהבית שלהם ימשיך לתפקד.

במקביל המשיך אברהם ללמוד בישיבה, שם עשה חיל בלימודיו כפי שמעידים עליו רבותיו שמציבים אותו כאחד מטובי התלמידים בישיבה.

אברהם התגלה כגיבור אמיתי, בחור כהלכה שיודע לעשות את מה שצריך בלי להתלונן ובלי לשקוע באומללות, יתמות ומסכנות.

הוא יתום מאמא, אבא שלו היה אובד עצות ולא הצליח לחזור לשגרה לאחר פטירת האם, המצב הכלכלי לא היה משופר במיוחד גם לפני כן, אבל אברהם התעשת התרומם מהכאב ומהיתמות, ופשוט שיקם את הבית ותחזק אותו במסירות רבה.

עכשיו הוא עומד להתחתן בשעה טובה, ובמקביל הוא מבטיח להמשיך ולפקוח עין על מה שקורה בבית, כדי שאחיו הצעירים לא יישארו לבד. יחד עם האחים הגדולים יותר, שכבר היו נשואים כשאמא נפטרה, הוא יבוא לבקר לעיתים תכופות, וידאג לעשות מה שצריך כדי שהבית בו גדל ימשיך לתפקד, בה בעת שהוא מתחיל לבנות את ביתו שלו, יחד עם הכלה המאושרת שזכתה בחתן מיוחד כל כך.

אבל כדי שזה יקרה, הוא חייב לקבל את העזרה שלנו. החתן הגיבור שתמיד הסתדר לבד והשתדל להימנע מבקשת עזרה, פונה אלינו רגע לפני שהוא מקים את ביתו ומסביר: את זה אני כבר לא יכול לעשות. לגייס עשרות אלפי שקלים כדי לממן את ההוצאות הבסיסיות, איני יכול! הוא תלמיד ישיבה, כבר כמה שנים שלא קיבל אפיל דמי כיס, אין לו שום אפשרות לממן את האולם והתזמורת, הקייטרינג והצלם, המגבעת והחליפה, החולצה והעניבה, כל אלו למעלה מיכולתו הכספית, וזה המקום שבו אנחנו, הציבור, חייבים להתגייס, כל אחד ואחד מאתנו, בהתאם ליכולת.

העשיר לא ימעיט והדל ירבה גם ירבה, כדי שאברהם הגיבור יוכל להקים בית כשר ונאמן, מתוך הרחבת הדעת ושמחת הלב.

אחרי כל כך הרבה זמן שהוא נתן למען אחרים, מגיע לו! אנחנו חייבים לו את זה!

לעזרה לחתן היתום הקליקו כאן>>>

יתומים קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד