כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מרצה את שונאי ישראל

מאמר חריף בארה"ב: ביידן משחק באש ומסתכן במלחמת עולם

כדי לפנות לבוחרים מוסלמים-אמריקאים ולצעירים דמוקרטים רדיקליים, שרבים מהם אנטישמים שמצדדים בחמאס, ביידן דוחף את ישראל להפסקת אש בעזה ולאחר מכן לקבל את הקמתה של מדינה פלסטינית. כך במאמר מפורסם ב'ניו יורק פוסט'

מאמר חריף בארה"ב: ביידן משחק באש ומסתכן במלחמת עולם
הנשיא ג'ו ביידן בישראל צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

"הנשיא ביידן טועה באופן עקבי בתגובותיו לאירועים בעולם, וכעת הוא מביא איום חסר תקדים על ישראל והכל כדי לזכות שוב בבחירות", כך במאמר ב'ניו יורק פוסט' של מייק גודווין סופר אמריקאי ובעל טור קבוע בעיתון. 

גודווין כותב: "כדי לפנות לבוחרים מוסלמים-אמריקאים ולצעירים דמוקרטים רדיקליים, שרבים מהם אנטישמים שמצדדים בחמאס, ביידן דוחף את ישראל להפסקת אש בעזה ולאחר מכן לקבל את הקמתה של מדינה פלסטינית. כאשר ראש ממשלת ישראל נתניהו מתנגד נחרצות לשני הדברים, ביידן מציע לו מתנת ריכוך: נרמול היחסים עם סעודיה. כפרס, הסעודים יקבלו טכנולוגיה גרעינית אזרחית אמריקאית והבטחה להגנה צבאית על המלוכה".

עוד הוא כותב: "סביר להניח שגם הסעודים צפויים לשאוב יותר נפט כדי למנוע ממחיר הנפט באמריקה לעלות במהלך קמפיין הבחירות. ביידן שואף לעשות את כל זה עד הקיץ כדי שיוכל להתמודד כנשיא שעצר את המלחמה בעזה, הפגיש את הסעודים והישראלים ויצר מדינה פלסטינית".

גודווין מציין כי "אם נניח בצד את ההתנגדויות של ישראל והמכשולים המעשיים הרבים, התגלית הגדולה ביותר היא איראן, שמעולם לא נתנה לביידן סיבה אחת להאמין שהיא תעצור את מאמציה להשיג נשק גרעיני ואת מטרתה לחסל את ישראל. העובדה שהשליחים שלה תוקפים והורגים חיילים אמריקאים מוכיחה שהיא לא ויתרה על נחישותה הג'יהאדיסטית, הכרוכה בשליטה אזורית ובגירוש אמריקה מהמזרח התיכון".

המהלכים המסובכים של ביידן מאז התקפת חמאס הם תערובת של סתירות. גודווין כותב: "ביד אחת הוא תומך בישראל צבאית על ידי שליחת נשק ושיגור שתי נושאות מטוסים לאזור. מצד שני, הוא מחליש את המערכה נגד חמאס בביקורת פומבית על נפגעים אזרחים בעזה, ושלח עוזרים שלו (בלינקן) לשבת בישיבות הקבינט המלחמה של ישראל כדי להכתיב החלטות צבאיות ולהטיל וטו על אחרות".

הוא מציין כי כל אותו זמן, הוא מסרב להטיל אחריות על איראן על מעשי השליחים שלה, ועדיין מטפח פנטזיות להשלים את מטרתו של אובמה לשחד את האייתוללות באיראן להסכם גרעיני. "נראה שלא חלף בראשו של הנשיא שהסרת הסנקציות שלו ותשלום כופר של 6 מיליארד דולר עבור בני ערובה אמריקאים, אפשרו לאיראן לממן את תוקפנותה נגד בעלת בריתנו הקרובה ביותר ולשבש את השיט בים האדום".

לסיום הוא כותב: "לא איראן או אחד מנציגיה לא ויתרו על חלומם לחסל את ישראל. הם לא עוסקים בגבולות או במסחר או בהסכמים, אלא בזכותה של ישראל להתקיים. מדובר על ה-7 באוקטובר שיחזור על עצמו כפי שהבטיח חמאס. בנסיבות אלה, ביידן משחק באש, כזו שעלולה לכלות את המזרח התיכון ולסמן תחילת מלחמת עולם שלישית".

מלחמת חרבות ברזל איראן ג'ו ביידן חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד