כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אחרי החלטת ביידן

הוקפאו חשבונות המתנחל עליו הטילה ארה"ב סנקציות

בנק לאומי הודיע לינון לוי כי חשבונותיו בארץ מוקפאים. לוי הוא אחד מארבעת הישראלים עליהם הוטלו בשבוע שעבר סנקציות על ידי ארצות הברית. בשבוע שעבר חתם ביידן על הצו הנשיאותי בעניין

הוקפאו חשבונות המתנחל עליו הטילה ארה"ב סנקציות
אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בנק לאומי הודיע לינון לוי, אחד מארבעת הישראלים עליהם הטילה ארצות הברית סנקציות בשבוע שעבר - כי שני חשבונותיו, זה האישי וזה העסקי, מוקפאים, כך דווח ב"כאן 11".

נזכיר כי בשבוע שעבר ממשל ביידן הודיע ​​כי הוא מטיל סנקציות על ארבעה מתנחלים שהשתתפו באלימות שהביאה למותם או עקרה פלסטינים מאדמותיהם.

לפי ההודעה שהוצאה לתקשורת, ינון לוי "הוביל קבוצת מתנחלים שעסקו בפעולות שיצרו אווירה של פחד בגדה המערבית. הוא הוביל בקביעות קבוצות של מתנחלים ממאחז חוות מיתרים, שתקפו אזרחים פלסטינים ובדואים, איימו עליהם באלימות אם לא יעזבו את בתיהם, שרפו את שדותיהם והרסו את רכושם. לוי ומתנחלים נוספים תקפו שוב ושוב יישובים רבים בגדה המערבית".

לוי הכחיש את הדברים ומסר בתגובה כי "הצו נגרם כתוצאה מפניות השמאל האנרכיסטי, האנטי ציוני, שונא העם היהודי לביידן, שהוציא על חלוצי עם ישראל סיפורי אלף לילה. ביידן שאינו מסוגל לטפל בחות׳ים שרוצחים חיילים אמריקאים, לא מפחיד אותנו. נמשיך ליישב את ארץ ישראל ללא מורא ופחד".

ארצות הברית ג'ו ביידן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד