כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אב לשלושה ילדים

בכיר לשעבר בממשל טראמפ נורה למוות בגניבת רכבו

בכיר לשעבר בממשל טראמפ נורה ונהרג כשנורה במהלך גניבת רכבו. מייק גיל היה ראש הסגל של הוועדה האמריקאית למסחר בחוזים עתידיים על סחורות

בכיר לשעבר בממשל טראמפ נורה למוות בגניבת רכבו
משטרת וושינגטון: אילוסטרציה צילום: דוברות משטרת וושינגטון

מייק גיל, בכיר לשעבר בממשל טראמפ מת היום (ראשון) לאחר שנורה במהלך ניסיון לגנוב מכוניות בוושינגטון כשהנהגים יושבים ברכב. בן 56 היה במותו.

"בעצב עמוק אני רוצה להודיע ​​לקהילה על פטירתו של בעלי, מייק גיל. עזיבתו הפתאומית הותירה חלל בחיינו שלעולם לא ניתן למלא. בתקופה זו של אבל, אנו אסירי תודה על האהבה והתמיכה מהמשפחה, החברים והקהילה, ומודים את תודתנו הלבבית לכל מי שהביע תנחומים וסיוע", כתבה אשתו קריסטינה גיל בהצהרה.

גיל עבד בעבר כראש הסגל של הוועדה האמריקאית למסחר בחוזים עתידיים על סחורות תחת הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ולאחרונה שימש כסגן נשיא בכיר לשוקי הון במועצת הדיור. הוא היה אב לשלושה ילדים ויליד סנט לואיס.

המשטרה הודיעה כי היורה התקרב לרכב החונה, נכנס פנימה וירה בנהג ולאחר מכן עזב את הרכב במקום. החשוד בפרשה, שהמשטרה זיהתה כארטל קנינגהם, נורה ונהרג לאחר מכן על ידי המשטרה לאחר ירי בינו לבין שוטרים.

מספר חטיפות מכוניות בוושינגטון גדל זו השנה השישית ברציפות, עם 959 תקריות שדווחו בשנת 2023.

"מייק גיל המופלא והמבריק, חבר מוערך מאוד בממשל טראמפ, נורה בראשו באכזריות במהלך חטיפת מכוניות בוושינגטון די.סי. הוא היה אדם מיוחד - משפחתו וחבריו הרוסים. הממשלה הפדרלית חייבת להשתלט על וושינגטון, שאלוהים יברך את מייקל ומשפחתו" כך כתב טראמפ ברשת החברתית שלו.

ארצות הברית גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד