כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הורדו רגע לפני ההמראה

זוג חרדי תובע 40 מיליון דולר מחברת תעופה: "הרגשתי בגרמניה הנאצית"

זוג חרדי תובע את חברת התעופה 'ג'ט בלו' בסכום של 40 מיליון דולר בטענה שהם הורדו מהמטוס כי הם יהודים. הזוג הורד ממטוס יחד עם חמשת ילדיהם, רגע לפני ההמראה. בני הזוג סיפרו שהם ידעו ש"איכשהו יגיעו צרות", לאחר שעובדי החברה נתנו להם "מבטים מזלזלים"

זוג חרדי תובע 40 מיליון דולר מחברת תעופה: "הרגשתי בגרמניה הנאצית"
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

זוג חרדי מקווינס שבניו יורק טוען שמשפחתם הורדה מטיסת חברת 'ג'ט בלו' לניו יורק מכיוון שהם יהודים חרדים, כך על פי תביעה של 40 מיליון דולר שהוגשה נגד חברת התעופה. מיכאל נקטלוב, בן 42, אשתו מרים יושנייב וחמשת ילדיהם חזרו מחופשה ב-4 בפברואר 2021 כשהם ומשפחה יהודית נוספת הורדו מהמטוס, כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'.

בני הזוג סיפרו שהם ידעו ש"איכשהו יגיעו צרות", לאחר שעובדי החברה נתנו בהם "מבטים מזלזלים", כך על פי בית המשפט. ממש לפני ההמראה, המטוס חזר חזרה לשער, כך סיפרה המשפחה בבית המשפט.

כשאשתו של נקטלוב שאלה את אחת הדיילות מה קורה, "כל מה שאמרו לה זה, 'אוי, המסכה שלך החליקה מהאף שלך'".

לאחר מכן, האם הורדה מהמטוס לאחר שלטענת הדיילות היא לא לבשה מסיכת קורונה, לטענת המשפחה האם כן לבשה מסכה, משפחה יהודית נוספת התבקשה גם היא לעזוב.

כששאלו המשפחות היהודיות מדוע מורידים אותם, אחד העובדים הודיע ​​בקול רם שאם "לא נרד כולנו מהמטוס, יהיה צורך להוריד את המטוס כולו".

"באותו רגע, הרגשתי כאילו אנחנו בגרמניה הנאצית, ושמבודדים אותנו, משמיצים אותנו וגורמים לסילוקנו", אמר נקטלוב בבית המשפט.

דובר החברה אמר שהחברה עדיין לא בדקה את התביעה. "אנחנו לא סובלים אפליה מכל סוג שהוא, אנו מתייחסים ברצינות לטענות כגון אלו ונפעל להבין היטב את העובדות של מה שקרה באירוע הזה", אמר הדובר דרק דומברובסקי.

קורונה ארצות הברית אנטישמיות טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד