כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בבית הלבן מכחישים

דיווח ב'פוליטיקו': הנשיא ביידן כינה את נתניהו "בחור רע"

במאמר באתר פוליטיקו נטען כי הנשיא ביידן חושד בראש הממשלה נתניהו שיגרור את ארצות הברית למלחמה ממושכת נוספת במזרח התיכון. בבית הלבן מכחישים בתוקף את הדברים

דיווח ב'פוליטיקו': הנשיא ביידן כינה את נתניהו "בחור רע"
בנימין נתניהו וג'ו ביידן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

במאמר שפורסם באתר פוליטיקו נטען כי הנשיא ביידן ואנשי צוותו חשדנים מאוד כלפי ראש הממשלה נתניהו, והנשיא כינה את נתניהו "בחור רע".

במאמר של הפרשן הפוליטי ג'ונתן מרטין נכתב: "הנשיא ביידן כמו כל אחד בממשל וכל דמוקרט עם דופק, חושד מאוד בבנימין נתניהו, ובאופן פרטי כינה את ראש ממשלת ישראל "בחור רע", לדברי אנשים ששוחחו עם הנשיא.

החשש העמוק של ביידן שנתניהו להוט לגרור את ארה"ב למלחמה רחבה יותר במזרח התיכון, סכסוך שיבטיח שהנשק האמריקני ימשיך לזרום לאזור, וכוחות (אמריקאים) יגיעו בעקבותיו.

דובר הנשיא ביידן, אנדרו בייטס, הכחיש את הדברים, "הנשיא לא אמר את זה, וגם הוא לא יאמר אותם", והוסיף כי לשני המנהיגים יש "מערכת יחסים של עשרות שנים מכבדת בפומבי ובפרטיות".

הוא כתב כי הוא נפגש עם בכירים דמוקרטים שאמרו היה פה אחד שמלחמת ישראל-עזה צריכה להסתיים עכשיו. "זה אסון מבחינה פוליטית", אמר אחד מהם שממעטים לבקר את ישראל. "הבסיס ממש עצבני - וזה לא רק השמאלנים. מעולם לא ראיתי כעס כזה כמו שראיתי על הנושא הזה של עזה. ביבי רעיל בקרב מצביעים דמוקרטים רבים וביידן חייב להתרחק ממנו".

 

חמאס בנימין נתניהו ארצות הברית ג'ו ביידן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד