כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צעק "אללה אכבר"

גבר ניסה לחטוף נשק משוטר ונורה למוות

חשוד, כבן 30 שהיה תחת השפעת אלכוהול, תקף אנשים והשמיע קריאות "אללה אכבר" וניסה לחטוף נשק משוטר ונורה למוות. במהלך מעצרו השוטרים ביצעו שימוש בטייזר ובאמצעים בכדי לעצור אותו והוא המשיך להתפרע

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

תושב טירה בשנות ה-30 לחייו נורה הבוקר למוות בבאר שבע לאחר שניסה לחטוף נשק משוטר.  החשוד, שהיה תחת השפעת אלכוהול, התפרע ברחוב הצבי בעיר, תקף אזרחים ושוטרים והשמיע קריאות "אללה אכבר".

מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח הבוקר במוקד 100 בדבר חשוד שצעק קריאות "אללה וואכבר" תוך שהוא מתפרע ותוקף אזרחים ברחוב הצבי בבאר שבע. שוטרי תחנת באר שבע במחוז הדרומי הגיעו אל המקום ובמהלך מעצרו של החשוד הוא החל להתפרע, לתקוף את השוטרים וניסה לחטוף את נשקו של אחד מהשוטרים וניידת שיטור עירוני. במהלך מעצרו השוטרים ביצעו שימוש בטייזר ובאמצעים בכדי לעצור אותו והוא המשיך להתפרע.

השוטרים ביצעו ירי אזהרה לאוויר ולאחר מכן לעבר רגלו, החשוד תושב טירה נעצר הועבר לטיפול רפואי ובמהלכו של הטיפול נקבע מותו.

בבירור ראשוני קודם לאירוע בבאר שבע החשוד איים ונעצר על ידי ניידות מתנ"א והחל להימלט מהכוחות תוך שהוא נסע נסיעה פרועה ונמלט לכוחות באזור בית החולים סורוקה. מפקד המחוז ניצב אמיר כהן הורה למפקד מרחב הנגב לבדוק את כלל הנסיבות, ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב לתקרית בבאר שבע: "אני מגבה את השוטר אשר הגן באמצעות נשקו על עצמו ועל סביבתו, כך בדיוק צריך לפעול - עירנות וקור רוח. השוטרים שלנו פועלים לילות כימים על מנת לתת ביטחון לאזרחי ישראל, בשם כל המדינה אני מצדיע להם".

באר שבע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד