כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לקראת הקיץ

שבים לשגרה בנתב"ג: אלו החברות שחוזרות לטוס

הטיסות ללונדון ישובו במהלך החודשיים הקרובים, כך הודיעה ארקיע ללקוחותיה | גם אייר סיישל תשוב לנתב"ג והחל ממחר היא תפעיל את הקו שפסק 

שבים לשגרה בנתב"ג: אלו החברות שחוזרות לטוס
נתב"ג צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

חברת ארקיע הודיעה הבוקר (שני) שתחזור להפעיל טיסות ללונדון במהלך החודשיים הקרובים. בחודשים האחרונים החברה היחידה שמפעילה קו מישראל לבירת אנגליה היא אל על. עם פרוץ המלחמה, החברות הבריטיות וירג'ין אטלנטיק וכן בריטיש איירווייז הודיעו כי הן עוצרות את טיסותיהן וטרם חזרו להפעיל את הקווים לנתב"ג.

בתוך כך גם אייר סיישל חוזרת להפעיל את הקו לישראל. על פי הודעת החברה הקו יחודש מחר, ה-6 בפברואר כטיסה שבועית בימי שלישי.

מוקדם יותר היום דווח כי בעקבות המצב הביטחוני המתמשך אשר במהלכו נרשמת ירידה משמעותית בביקושים בקרב הנוסעים הישראלים ליעדים שונים בעולם ולאחר שאל על הודיעה על השהיית הקו ליוהנסבורג שבדרום אפריקה, הירידה בביקושים באה לידי ביטוי גם ביעדים נוספים ביניהם דבלין שבאירלנד ומרקש שבמרוקו.

בהתאם לכך, החל מתחילת אפריל 2024 ולמשך כל עונת הקיץ הקרובה, חברת אל על לא תחדש את פעילותה בקווים המדוברים, וזאת על מנת להתאים את תמהיל היעדים לביקושים. כלל הנוסעים שטיסותיהם יבוטלו, יעודכנו על כך ויוצעו להם מספר חלופות. 

במקביל, מדוברות רשות שדות התעופה נמסר כי היום יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-24,900 נוסעים ב- 152 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום כ-11,300 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-13,600 נוסעים.

טיסה טיסות זולות ביטול טיסה שיבוש טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד