כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
במהלך מהומות בבית שמש

קיצוני נעצר בחשד להצתת פחים ותקיפת פקחים

המשטרה עצרה מפגין קיצוני במהלך הפרת סדר בבית שמש לאחר שהבעיר פחים | במשטרה חושדים כי העצור היה מעורב בתקיפת צוות פיקוח של עיריית בית שמש במסגרת פעילות אכיפת תכנון והבניה

קיצוני נעצר בחשד להצתת פחים ותקיפת פקחים
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אתמול (ראשון) התקיימה מחאה של חרדים קיצוניים בית שמש, במהלכה הציתו המפגינים פחים. שוטרי תחנת בית שמש שהגיעו למקום, עצרו חשוד תושב העיר בשנות ה-20 לחייו, והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. לפי המשטרה, "מדובר בחשוד שמשתייך לקומץ קיצוני בעיר ומתנגד לדרכי התנהלות הרשות המקומית וביצע את המעשה על רקע זה".

במשטרה חושדים כי העצור היה מעורב במקרה נוסף שהתרחש לאחרונה ובמהלכו תקף יחד עם נוספים, באמצעות אבנים, צוות פיקוח של עיריית בית שמש שהגיעו ברכבם אל השכונה, במסגרת פעילות אכיפה של חוק התכנון והבניה.

במקרה זה שבחקירת משטרה, נופצה שמשת הרכב של הפקחים, ואחד המעורבים התיז תרסיס פלפל לתוך הרכב. כתוצאה מכך נזקקו שני פקחי הרשות המקומית לטיפול רפואי.

הבוקר הובא החשוד בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד ב-3 ימים. חקירת המקרים נמשכת במשטרה.

מעצר זה מצטרף למעצר נוסף שביצעו שוטרי תחנת בית שמש בשבוע החולף בגין תקיפת צוות הפיקוח של עיריית בית שמש. לפני מספר ימים נעצר חשוד תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו בחשד למעורבותו בתקיפת צוות הפיקוח והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

הפגנה חרדים קיצונים הפגנת חרדים בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד