כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בזכותכם הילדים לא מטלטלים מחוץ לעיר

סיור מקצועי: סגן ראש העיר בני ברק ביקר במוסדות של 'למענכם'

סגן רה"ע ב"ב מנח שפירא לראשי 'למענכם': "בזכותכם הילדים המיוחדים תושבי ב"ב לא צריכים יותר להיטלטל מחוץ לעיר"

סיור מקצועי: סגן ראש העיר בני ברק ביקר במוסדות של 'למענכם'

סגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא, ערך אמש סיור מקצועי במוסדות של ארגון "למענכם" בעיר בני ברק, יחד עם יו"ר הארגון הרב יוסי ערבליך חתן אות הנשיא, פרופ' יוסף פרס נשיא הארגון וראש המטה המקצועי ישראל קוסטליץ.

בבית הספר השיקומי מרכז שיקום ילדים - "למענכם", המנהלת האדמיניסטרטיבית של בית הספר, הגב' רייצ'ל ערבליך והגב' רותי מסילתי המנהלת המקצועית הציגו בפני הרב מנחם שפירא את כל מערך הסיוע לילדים הלומדים במרכז שיקום ילדים למענכם, הציוד החדשני והצוות המקצועי במטרה לספק לילדים את כל הצרכים שלהם ברמה הגבוהה ביותר.

הרב שפירא הביע את התפעלותו מהסיוע והדאגה לילדים הלומדים במוסד, "מרגשת העובדה שבזכותכם הילדים המיוחדים הללו לא צריכים יותר לקבל מענה מחוץ לעיר, וכאן המקום להודות לרב אשר זורייבין מנכ"ל מש"י ולרב ערבליך יו"ר למענכם, שיזמו את הקמת המרכז לטובת ילדי העיר", אמר סגן רה"ע במקום.

במערך הפניות של הארגון המעניק סיוע והכוונה רפואית ללא תמורה, קיבל סגן ראש העיר סקירה ממנהלת הארגון הגב' חגית סגל וממנהל המערך הרפואי ד"ר בני דווידזון, על מערך הפניות של הארגון המתקבלות אצל המזכירות הרפואית, עוברות לאחר מכן לאחות הראשית הגב' רחל מיכוביץ ומנותבות אל הרופאים במערך המקצועי, עד למתן מענה מהיר ומקצועי ככל שניתן.

הרב שפירא התרשם מאד מהביקור במרכז השיקומי ומפועלו של הארגון בראשות הרב יוסי ערבליך, שיבח את ראשי הארגון על העשייה הברוכה, והבטיח כי יהיה ידיד נאמן של הארגון ויסייע רבות כנציג ציבור של העיר, על מנת לתת מענה הולם לצרכי הילדים הלומדים במרכז.

בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד