י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פרסום ראשון

היישר מארה"ב: ראש הישיבה שוחח טלפונית עם הח"כ מהליכוד

היישר מארצות הברית: ראש הישיבה הגרמ"ה הירש שוחח עם יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן מ'הליכוד'. ל'בחדרי חרדים' נודע כי תוכן השיחה עסק בחוק הסלולר. רה"י ביקש לברך את ביטן על מאמציו לקידום החוק למרות המכשולים שמציבים לו הרפורמים | כל הפרטים בפרסום ראשון

היישר מארה"ב: ראש הישיבה שוחח טלפונית עם הח"כ מהליכוד
הגרמ"ה הירש / דוד ביטן צילום: באדיבות המצלם // יונתן זינדל, פלאש 90

מנהיג עולם הישיבות ראש הישיבה הגרמ"ה הירש, השוהה בימים אלו בארה"ב עצר את מסעו וקיים הערב (שני) שיחה לא שגרתית עם לא אחר מאשר יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן.

השיחה התקיימה על רקע חוק הסלולר שמקודם בימים אלו בהוראת ראש הישיבה. רה"י ביקש לברך את ביטן על מאמציו לקידום החוק למרות המכשולים שמציבים לו הרפורמים.

ראש הישיבה בירך את ביטן ואמר כי אין ספק שההתגייסות שלו עבור החוק היא "תיקון לדורות. האחריות כולה על הכתפיים שלך. התיקון הזה יעמוד לך לזכות ויסייע לך בכל העניינים".

מחר ייערך בוועדת הכלכלה דיון נוסף על החוק לקראת הצבעה עליו בוועדה לקריאה שניה ושלישית בשבועות הקרובים.

יו"ר הועדה דוד ביטן אמר בדיון בשבוע שעבר: "אני עכשיו אומר לכם שגלעד קריב נציג הרפורמים, מייצג את כל מי שמתנגד לחוק הסלולר".

במקביל פורסם היום כי רשם העמותות כבר אישר את רשימת חברי העמותה החדשה שמינה ראש הישיבה, יחד עם האדמו"ר מויז'ניץ והגר"מ מאיה. כעת הרשימה נמצאת על שולחן בית המשפט לקראת אישור וחתימה.

דוד ביטן הרב משה הלל הירש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד