כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
נתונים חמורים של צפיפות מדאיגה

בביקור השר הושג הפתרון לצפיפות בקרית יערים

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף הגיע היום לסיור עבודה יחד עם ראש המועצה יצחק רביץ לקראת הרחבת היישוב. בממצגת שהוקרנה בסיור עלו נתונים חמורים של צפיפות מדאיגה

בביקור השר הושג הפתרון לצפיפות בקרית יערים
השר גולדקנופף בסיור בקרית יערים צילום: ליפא מוזר

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל רמ"י ינקי קווינט, רמ"ט השר מוטי בבצ'יק, מנהל מחוז ירושלים גדי מארק והצוות המקצועי במחוז, הגיעו היום לקרית יערים לסיור עבודה מעמיק ויסודי עם ראש המועצה יצחק רביץ כדי לזרז את התהליכים הנדרשים לקראת הרחבת היישוב.

ראש המועצה אמר בפתח הסיור כי היישוב סובל היום מצפיפות חריפה, והפתרון עבור התושבים הוא הרחבת היישוב. שר הבינוי והשיכון וצוות משרדו עלו לנקודת תצפית מיוחדת המשקיפה על כל שטח היישוב המיועד להרחבה. במשך שעה ארוכה הכירו המשתתפים מקרוב את מפת הגבולות המיועדת והשלבים המתוכננים להרחבה.

לאחר מכן התקיים טקס מרגש לנטיעת עץ ברחבי היישוב על ידי השר וראש המועצה, כחלק מהסמליות שבהרחבת גבולות ארץ הקודש.

בהמשך הסיור התקיימה ישיבת עבודה מעמיקה בה הוצגה מצגת מיוחדת המספרת את ההיסטוריה של היישוב מאז נוסד ועד עתה. מהמצגת עלו נתונים חמורים של צפיפות מדאיגה, חוסר גדול בשטחים פתוחים להקמת גינות וחוסר במגרשים למוסדות חינוך, כאשר הפתרון הנדרש באופן מהיר הוא הרחבת היישוב לשטחים המיועדים.

לאחר למידת הצרכים באופן ייסודי ומעמיק, בישר השר גולדקנופף לראש המועצה רביץ על התגייסות משרדו להרחבת היישוב, בבניה חדשה, וכן בתכנון מגרשים למבני ציבור וחינוך. השר הנחה במהלך הישיבה את צוות משרדו להקדיש מזמנם עבור הרחבת קרית יערים ולקחת את הרחבת היישוב כפרויקט אישי עד להשלמת התהליכים בסייעתא דשמיא לטובת כלל הציבור החרדי.

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף אמר בסיכום הדיון: הגעתי למועצת קרית יערים - טלזסטון על מנת לראות מקרוב את התפתחות המופלאה של היישוב ואת הצורך בהרחבתו. יחד עם הדרג המקצועי במשרד נפעל להרחבת גבולותיה של המועצה, נביא תוכנית להתחדשות הערונית ונסייע בתכנון מגרשים למבני הציבור".

ראש המועצה רביץ הודה לשר על הביקור החשוב ועל הנכונות לעמוד לצד המועצה ולזרז את הליכי ההרחבה: "השר עושה רבות ונצורות כדי להרבות יחידות דיור לציבור החרדי ולכלל האוכלוסיה, והשר נרתם במיוחד גם לטובת טלזסטון. אני מבקש להודות לו על כך בשמי, בשם התושבים ובשם התושבים העתידיים שיהנו מהפירות".

יצחק גולדקנופף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד