כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חקירה נפתחה

מכתב האיומים שנשלח לחברי הקואליציה: "הפגיעות יהיו ביחס למספר הנופלים"

בפתח ביתם של חברי הכנסת אלי דלל ואליהו רביבו ממפלגת הליכוד, הונח הלילה מכתב איומים חריג הכולל פירוט שמות מלאים וכן פרטים אישיים מזהים של רבים מחברי הקואליציה כולל שמות ילדיהם, מספרי תעודות זהות, שמות האחים, בני זוג וכתובות מפורטות | קצין הכנסת חוקר

מכתב האיומים שנשלח לחברי הקואליציה: "הפגיעות יהיו ביחס למספר הנופלים"
אליהו רביבו צילום: דוברות הכנסת

מכתב איומים מטעם ארגון המכנה את עצמו "הנוקמים" הוצב מחוץ לשער ביתו של ח"כ אלי דלל מהליכוד, ומכתב זהה נשלח גם לאליהו רביבו.

על פי דיווח ב'ווינט', במכתב מפורטים כתובות ותעודות זהות של חברי הקואליציה, לצד שמות בני משפחותיהם ותעודות הזהות שלהם. המכתב הועבר לקצין הכנסת, לשם פתיחה בחקירה.

במכתב כתוב: "אנחנו פועלים בהשראת הנוקמים היהודים. ארגון הנוקמים הישראלים - לי נקם ושילם".

הם כתבו כי "ארגון הוקם בקיץ האחרון, על ידי קבוצה של ישראלים ממקומות שונים. אין בינינו נפגעים ישירים, או בני משפחות נפגעים, ואיננו מתיימרים לייצגם".

עוד נכתב: "הקמנו את הארגון על מנת לגבות מחיר ולפגוע במחבלים בודדים, או קבוצות שביצוע פעולות טרור בישראלים. עד 7 באוקטובר לא ראינו לנכון לפעול נגד חברי קואליציה. לצערנו התבדינו. אנו נפעל אישית נגד החברים הנוכחיים בקואליציה, שמותיהם לא יישכחו".

במכתב עלה איום ב"ביצוע פעולות נקם בחברי הקואליציה הנוכחית, בין אם יכהנו בתפקיד ובין אם יתחלפו או יפרשו מהחיים הפוליטיים. תהיה פגיעה משמעותית בהם ובבני משפחותיהם, כולל בני זוג, אחים, ילדים ונכדים. יהיו פגיעות מייצגות באחד או שניים מבני המשפחה, אשר ניתן יהיה להגיע אליהם. מדובר על פגיעה בנפש. הפגיעות יהיו ביחס למספר הנופלים".

מלחמת חרבות ברזל אליהו רביבו איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד