כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אחרי סערת הפופקורן

יועץ התקשורת פירסם ציוץ נגד רגב - ונחקר באזהרה

יועץ התקשורת איציק אלרוב סיפר כי נחקר באזהרה בשל ציוץ שהעלה לאחר סערת הפופקורן של השרה מירי רגב. במשטרה טוענים: אלרוב נחקר בכלל בגלל עבירות איומים

יועץ התקשורת פירסם ציוץ נגד רגב - ונחקר באזהרה
פופקורן צילום: Moshe Shai/FLASH90

יועץ התקשורת איציק אלרוב נחקר היום (שלישי) באזהרה במשטרה לאחר ציוץ שפרסם נגד שרת התחבורה מירי רגב, בו הופיעה דמותה בצירוף הכיתוב "פופקורן טבול בדם הנופלים".

לפי הדיווח ב"וואלה", במשטרה טענו כי אלרוב נחקר בגין עבירות איומים. אלרוב עצמו סיפר כי במהלך החקירה נשאל האם הוא לא חושב שהציוץ "יכול לגרום לאנשים לקחת את זה צעד קדימה".

כדי לפתוח בחקירה בחשד לאיומים צריכה המשטרה לקבל את אישור פרקליט המדינה. במשטרה הבהירו אחרי הפרסום כי "לא התקבל מטעמנו אישור לחקור בגין הסתה באף אחד מהמועדים".

לפני כשבועיים דווח כי במהלך ישיבת הקבינט התפתח עימות גם בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לבין שר הביטחון יואב גלנט. באופן תמוה, עם תחילת העימות בן גלנט לבן גביר, הוציאה השרה רגב שקית פופקורן וחילקה למשתתפים כשהיא אומרת, "אוהו, עכשיו ההצגה מתחילה".

שרת התחבורה מירי רגב טענה כי הפרסום הוא פיייק ניוז. "החל מאמש מופץ פרסום שקרי - פייק ניוז - לפיו "השרה רגב חילקה פופקורן במהלך ישיבת הקבינט ואמרה שההצגה מתחילה". לא היו דברים מעולם והפרסום הוא השמצה מרושעת, שקר מוחלט ומשולל יסוד", נמסר מלשכתה.

מירי רגב חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד