א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"הגיעו כל הדרך מישראל"

משפחות החטופים לא הורשו להיכנס לבית הנבחרים של קולורדו

נציגי משפחות חטופים ונרצחים סורבו להיכנס לביקור בבית הנבחרים של קולורדו. יו"ר בית הנבחרים הסבירה: "עלינו לכבד את ההקשרים האישיים שיש לחברים במשכן הזה לטרגדיה המתמשכת הזאת"

משפחות החטופים לא הורשו להיכנס לבית הנבחרים של קולורדו
תמונות החטופים בכותל צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

יו"ר בית הנבחרים של קולרדו, ג'ולי מקלוסקי, מנעה את כניסתן של משפחות חטופים ונרצחים לבית הנבחרים, והסבירה כי "עלינו לכבד את ההקשרים האישיים שיש לחברים במשכן הזה לטרגדיה המתמשכת הזאת", כך דווח ב"ווינט".

עוד המשיכה: "חששתי שלהעלאת הנושא בבית הנבחרים יהיו השפעות ארוכות טווח על האופן שבו נצטרך לעבוד יחד למען תושבי קולורדו". היו"ר הסבירה כי קיבלה את ההחלטה אף על רקע עימותים בפרלמנט סביב העניין.

רון ויינברג, חבר בית הנבחרים שהזמין את שש המשפחות אמר: "זה מקומם שהדמוקרטים לא סומכים על חברי המפלגה שלהם שלא 'יביכו' בני משפחה של קורבנות שנלקחו כבני ערובה על-ידי טרוריסטים של חמאס. זה לא נושא רפובליקני או דמוקרטי - זה על אמירת לא לרוע; זה על עמידה על צדק מול עוול; מדובר על הגינות אנושית בסיסית".

הסנאטורית היהודייה דפנה מייקלסון ז'נה אמרה לסנאט המקומי: "המשפחות האלה טסו כל הדרך מישראל כי הן יודעות שהזמן מוגבל. זמנם של יקיריהם קצר ואם לא נחזיר אותם הביתה עכשיו, אנחנו לא יודעים אם אי פעם נזכה להחזיר אותם הביתה. הם הגיעו כל הדרך מישראל לדבר איתנו ולבקש מאיתנו לעשות כל מה שאנחנו יכולים. ויש דברים שאנחנו יכולים לעשות. אנחנו יכולים לזעוק לעזרה. אנחנו לא חסרי אונים ברגע הזה".

ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד