א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הערכה בצה"ל

דיווח בארה"ב: חשש שיותר מ-50 חטופים אינם בחיים

הניו יורק טיימס פרסם כי יותר מחמישית מהחטופים שמוחזקים ברצועת עזה אינם בחיים. בדיווח נאמר כי לפחות 32 מתוך 136 החטופים מתים ובני משפחותיהם עודכנו. גורמים צבאיים מסרו כי בנוסף לכך נבחן מידע מודיעיני שלפחות עוד 20 חטופים נהרגו

דיווח בארה"ב: חשש שיותר מ-50 חטופים אינם בחיים
מנהרה של חמאס בה הוחזקו חטופים צילום: דובר צה"ל

בצה"ל מאשרים לניו יורק טיימס כי 32 חטופים מתוך 136 אינם בחיים. לפי הערכה פנימית בצה"ל, קיים חשש שעוד כ-20 חטופים אינם חיים.

ה'ניו יורק טיימס' מדווח מפי "קציני מודיעין ישראלים" כי לפחות 32 מתוך 136 החטופים מתו מאז תחילת המלחמה, כך על פי הערכה סודית שנסקרה על ידי הניו יורק טיימס. משפחותיהם של 32 החטופים, שמותם אושר קיבלו הודעה, כך לפי ארבעה גורמים צבאיים. יש לציין כי הדיווח הזה לא חדש, ופורסם כבר בעבר בישראל, אך הפעם יש אישור רשמי מגורמים ישראלים.

ארבעת הבכירים הישראלים אמרו כי השוטרים בוחנים גם מידע מודיעיני לא מאושר לפיו ייתכן שלפחות 20 חטופים נוספים אינם בין החיים.

על פי הגורמים הצבאיים, רוב החטופים שאינם בין החיים נהרגו ב-7 באוקטובר.

בתגובה לכתבה בניו יורק טיימס נמסר ממנהלת החטופים הנעדרים השבים ומשפחותיהם: "על פי הנתונים הרשמיים שיש בידנו יש 31 חללים. בטרם הפצת הכתבה נמסרה הודעה מסודרת לכלל משפחות החטופים על ידי קציני הקשר כי אין שינוי במצב ההערכות".

חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד