כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סינוואר ומוחמד דף

קנדה: סנקציות כלכליות הוטלו על בכירי חמאס והג'יאהד האסילאמי

הסנקציות יוטלו על 11 בכירים בארגוני הטרור השונים ברצועת עזה | לאחרונה האיחוד האירופי הוסיף את יחיא סינוואר לרשימת אנשי הטרור שלו

קנדה: סנקציות כלכליות הוטלו על בכירי חמאס והג'יאהד האסילאמי
מחבלי חמאס בחאן יונס צילום: Attia Muhammed/Flash90

משרד החוץ של קנדה הודיע היום (שלישי) שהוטלו סנקציות על 11 בכירים בארגון הטרור חמאס וכן בג'יהאד האסלאמי. בין הבכירים עליהם יוטלו הסנקציות כלולים ראש ממשל חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר ומפקד גדודי עז א־דין אל־קסאם הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף.

לאחרונה האיחוד האירופי הוסיף את יחיא סינוואר לרשימת אנשי הטרור שלו. החלטה זו מגיעה כחלק מתגובת האיחוד האירופי לאיום הנשקף מחמאס והתקפות הטרור האכזריות בישראל ב-7 באוקטובר 2023. כספיו ונכסים פיננסיים אחרים שיש ליחיא סינוואר במדינות החברות באיחוד האירופי. כמו כן, חל איסור למוסדות פיננסיים באיחוד האירופי להעמיד לרשותו כספים ומשאבים כלכליים.

לפני כחודש, ארצות הברית הודיעה כי היא מטילה סנקציות על "אדם פרטי וכן על שלוש חברות של סחר-חליפין בהאשמה שאלו מאפשרות הזרמת סיוע פיננסי מכיוונה של איראן אל המורדים החות'ים ובכך הם מסייעים להם להמשיך בלחימה". שתיים מאותן חברות ממוקמות בתימן ואחד בטורקיה. הדברים נאמרו על ידי בריאן נלסון, הממונה על תחום מימון הטרור בממשל ביידן.

יחיא סינוואר עזה חמאס הג'יהאד האיסלאמי קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד