כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בפגישה עם המשפחות

נשיא פורטוגל: "נעשה הכל ללחוץ על מי שצריך לקדם את שחרור החטופים"

בפגישה עם משפחות החטופים אמר נשיא פורטוגל למשפחות: "פורטוגל תעשה הכל כדי ללחוץ על מי שצריך ולקדם את שחרור החטופים". בפגישה נכחו נציגי 7 משפחות אשר נמצאות בימים אלו במשלחת במדינה

נשיא פורטוגל: "נעשה הכל ללחוץ על מי שצריך לקדם את שחרור החטופים"
תמונות החטופים בכותל צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

נשיא פורטוגל מרסלו רבלו דה סילבה, נפגש היום (שלישי) לראשונה עם משפחות החטופים ובסיום הפגישה הביע את תמיכתו האישית ואת תמיכת מדינתו במשפחות והצהיר כי בכוונתו לסייע לשחרורם המהיר.

הפגישה בין נשיא פורטוגל, מרסלו רבלו דה סילבה, לבין משלחת של משפחות החטופים שנמצאת כעת בפורטוגל אורגנה ע"י שגרירות ישראל בפורטוגל.

בפגישה נכחו נציגי 7 משפחות אשר נמצאות בימים אלו במשלחת במדינה, וסיפרו לנשיא את סיפורם האישי על כל חטוף וחטוף ואת סיפור חטיפתו האכזרי.

לאורך הפגישה, הנשיא פנה אל המשפחות ואמר כי היה לו חשוב להיפגש עימן ולשמוע את סיפורן ממקור ראשון, עם כל הכאב שהן עוברות ואף הבטיח שפורטוגל תפעיל את הלחץ הנדרש ואת קשריה על מנת לשחרר את כלל החטופים.

שגריר ישראל בפורטוגל, דור שפירא, אשר נכח בפגישה: "המאמץ להחזרת החטופים הוא מאמץ חוצה גבולות ובינלאומי. ישנם גם מספר חטופים עם קשר פורטוגלי ועלינו להפעיל את הלחץ שניתן להחזיר את כל החטופים כולם הביתה במהרה".

במסגרת ביקורי משפחות החטופים שמשלחת, התקיימה פגישה עם חברי פרלמנט ובכירים דיפלומטיים ובנוסף התקיימו אירועים עם הקהילה הישראלית במדינה – בפורטו ובליסבון.

פורטוגל חמאס מטה משפחות החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד