ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
תומך נלהב ביהודים

חבר הקונגרס: "חמאס קיים כדי לרצוח יהודים בישראל"

חבר הקונגרס ריצ'י טורס תקף את הקהילה הבינלאומית וכתב כי יש לה "דם על הידיים" בגין תפקידה בסיוע לחמאס לשלוט ברצועת עזה. הוא כינה את המערכה הנוכחית "טירוף מוחלט"

חבר הקונגרס: "חמאס קיים כדי לרצוח יהודים בישראל"
חבר הקונגרס האמריקני ריצ'י טורס צילום: צילום מסך

חבר הקונגרס האמריקני ריצ'י טורס התייחס למלחמה ברצועת עזה ולתמיכה שלו בפעולות ישראל נגד חמאס, בראיון לאתר JNS הוא אמר כי בעוד מספר הולך וגדל של דמוקרטים בקונגרס קוראים להפסקת אש בעזה, המחוקקים לא מנסים לשכנע אחד את השני בנושא. "אין שיחות אמיתיות", אמר. "כל אחד החליט על דעתו".

הוא אמר ל-JNS שיש שני סוגים של הפסקת אש - האחד שמשאיר את חמאס בשלטון ואת החטופים בשבי, והשני לאחר שחמאס יכנע ללא תנאי וישחרר את החטופים. "אני מוצא את זה מקומם שרוב הקהילה הבינלאומית קוראת לראשון ולא לאחרון", אמר.

טורס כתב בימים האחרונים כי לקהילה הבינלאומית "יש דם על הידיים" על תפקידה בסיוע לחמאס לשלוט ברצועת עזה. הוא כינה את המערכה הנוכחית "טירוף מוחלט".

"חמאס הוא ארגון טרור שאין לו עניין בממשל. הוא רואה בשלטון הסחת דעת", אמר. "חמאס לא קיים כדי לשלוט בפלסטינים. הוא קיים כדי לרצוח יהודים בישראל".

"חמאס בעצם אמר לעולם, אנחנו, חמאס, הולכים לרצוח יהודים, ואנחנו מצפים ששאר העולם ישלוט בפלסטינים עבורנו", אמר. "ושאר העולם אמר, כן"

"זה מטורף לחלוטין שאנחנו הקהילה הבינלאומית, מסבסדים ארגון חברתי, שעבודתו נקבעה על ידי ארגון טרור שמבצע ג'נוסייד", הוסיף.

טורס כתב ברשתות החברתיות כי שלילת מדינה פלסטינית לחלוטין "שגויה מבחינה מוסרית". הוא אמר ל-JNS שההיסטוריה מראה שאפילו האויבים המרים ביותר יכולים להתפייס.

"אין לי אשליה שזה יקרה בטווח הקצר, במיוחד בעקבות ה-7 באוקטובר", אמר. "אבל גרמניה עברה מכמעט השמדת העם היהודי לאחד התומכים החזקים במדינה היהודית. ארה"ב הטילה שתי פצצות אטום על יפן, ויפן התגלתה כאחת מבנות הברית החזקות ביותר של ארה"ב".

אבל טורס מתח ביקורת על ממשל ביידן בשל הדיווחים שמחלקת המדינה בוחנת את האפשרויות של ארצות הברית להכיר באופן חד צדדי במדינה פלסטינית זמן קצר לאחר סיום מלחמת עזה.

טורס מאמין שהפלסטינים צריכים לעמוד בתנאים מוקדמים להקמת מדינה, כולל ויתור על "זכות השיבה" והגעה להסכם עם ישראל על גבולות, לפני שוושינגטון תשקול להכיר במדינה פלסטינית.

 

חמאס מלחמת חרבות ברזל ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד