כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מחדל ה-7 באוקטובר

אמו של הנרצח: "התחנן לאמבולנסים, הם לא הגיעו"

נטליה, אמו של קשת קסרוטי שנרצח במסיבה ברעים, סיפרה הבוקר על היום הנורא • על היחס למשפחות נרצחי המסיבה: "זו תחושה שמאפיינת את כולם, שלא רואים אותנו"

אמו של הנרצח: "התחנן לאמבולנסים, הם לא הגיעו"
שטח המסיבה לאחר הטבח צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

נטליה קסרוטי, אמו של קשת קסרוטי ז"ל בן ה־21 שנרצח במסיבת הטבע בקיבוץ רעים בבוקר חג שמחת תורה, פרסמה לאחרונה פוסט בו סיפרה על גילוי פרטים חדשים בדבר רגעיו האחרונים של בנה. בדבריה, תיארה כי אדם בשם מוטי זוארמן הסיע את קשת כדי שהשניים יתרחקו מאזור הקרבות, אך נורו למוות.

בשיחתה הבוקר ברדיו 103FM עם אודי סגל וענת דוידוב, התייחסה לדברים, ואף סיפרה על מורת רוחה הרבה מהתנהלות המדינה עם משפחות נרצחי הנובה. "אני יודעת שזו תחושה שמאפיינת את כולם, שלא רואים אותנו, לא שומעים אותנו, לא מדברים איתנו. המון אנשים טובעים בתחושה הזו. הצלחתי להגיע לתשובות על מה שקרה לבן שלי".

"איך שהחלו הטילים, הבן שלי היה עם כמה חברים מחו"ל", סיפרה על אותו יום נורא. "הם נסעו כברת דרך, הגיעו לעיקול המוות של מפלסים, שם קשת התקשר לחבריו ואמר שלא יבואו כי יורים, התקשר למד"א והתחנן לאמבולנסים. אמרו לו שכבר מגיעים ולא הגיעו. חשבנו ששם קשת סיים את חייו, והבנו שהוא נמצא ירוי בגשר מתחת לצומת שער הנגב עם אדם בשם מוטי. קשת האמין שהאמבולנסים בדרך".

מלחמת חרבות ברזל רדיו 103FM אמבולנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד