ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
כאב בלתי נתפס

דוד שקורי הי"ד - למנוחות: "אתה תמיד תהיה גיבור של אמא, תמיד תהיה מלך העולם"

שקורי הי"ד הותיר תינוקת בת שנה | היה הבן של ששון, בעל המכולת השכונתית המיתולוגית ברחובות | הוא נקבר בבית העלמין שבמזכרת בתיה

דוד שקורי הי"ד - למנוחות: "אתה תמיד תהיה גיבור של אמא, תמיד תהיה מלך העולם"
מסע הלוויה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בחלקה הצבאית שבבית העלמין במזכרת בתיה התקיימה היום (רביעי) הלוויתו של דוד שקורי הי"ד. מאות ליוו אותו למנוחת עולמים. רעייתו, דפנה ספדה לו: "הדבר הכי מושלם שיש בשבילי, שכל אחת רק הייתה חולמת. הדבר הכי גדול שלי ושל כולם. אני מסכמת מסע של שבע שנים יחד, אני לא רוצה את זה.

אני רוצה שתחזור ותגיד לי שהכל זה רק חלום רע. לצערי, אתמול המזל שלנו נגמר אהוב שלי. לפני שנה וחודשיים, בדיוק ב-6 בדצמבר, הגיעה המתנה שלנו, יהלי שלנו, האור בכל החושך הזה. הילדה הכי מצחיקה ושובבה. למרות שחשבת שהיא לא מבינה, בכל פעם שהיית הולך היא הייתה מרגישה".

 אביו, ששי ספד: "נתת לנו ביטחון שהכל בסדר, האמנתי לך, לא חשבנו שיקרה לך משהו. כשהודיעו לנו את הבשורה המרה שאלתי כמה פעמים אם זאת לא טעות בזיהוי. בכל בוקר התפללתי עליך ועל חיילי צה"ל שתחזרו בשלום ללא פגע. אתה הגאווה שלי, הכל עשית בדרך שלך, בצניעות, בענווה ובאומץ לא רגיל. תודה דוד, בן יקר שלי, על 30 שנים מאושרות".

אימו ספדה לו: "בני הבכור, דידי שלי, מ-7 באוקטובר אני לא מפסיקה לבכות. אני לא מאמינה שהסיוט הזה הגיע גם אלינו. אמא לא צריכה לקבור ילד. דידי שלי, תמיד דאגת לכולנו, עכשיו מי ידאג לי? מי ידאג לנו? אתה הגאווה שלנו, חצי מחייך נתת למדינה, נלחמת כמו אריה ושמרת על כולנו, ואני בטוחה שתמשיך לשמור עלינו מלמעלה. מהיום שבו נולדת ועד יומך האחרון מעולם לא התלוננת, תמיד עם החיוך הכובש והעיניים הטובות. בכל דבר שנגעת בו הצטיינת.

הפכת לקצין, כמו מלאך נערץ, הקמת משפחה לתפארת והפכת אותי לסבתא הכי מאושרת בעולם. אשמור על יהלי ודפנה עד יומי האחרון, כמו שאתה דאגת ואהבת אותן. תמיד היית ותמיד תהיה הגאווה שלנו, והיום בגופך הגנת על מדינת ישראל והפכת להיות הגאווה של כל המדינה. דידי שלי, ציפיתי שתתקשר אליי היום להגיד מזל טוב ליום הולדתי, אבל אלוקים בחר אחרת. אתה תמיד תהיה גיבור של אמא, תמיד תהיה מלך העולם. אוהבת ואוהב אותך לנצח".

הלוויה צבאית חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד