כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
חשד לפלילים

המשטרה פשטה על חנות התכשיטים והחרימה זהב בשווי מיליוני ש"ח

היחידה לאכיפה כלכלית (אכ״ל חוף) בלהב 433 ושוטרי באקה אל גרבייה עצרו אתמול בעלים של חנות זהב ותכשיטים בחשד לפעילות פלילית שהתבצעה בחנות | שווי הרכוש שנתפס עד כה מוערך במיליוני ש"ח

המשטרה פשטה על חנות התכשיטים והחרימה זהב בשווי מיליוני ש"ח
הזהב שהוחרם צילום: דוברות המשטרה

היחידה לאכיפה כלכלית (אכ״ל חוף) בלהב 433 פתחה בחקירה בחשד לביצוע עבירות פליליות של בעל חנות זהב ותכשיטים ובהן עבירות הלבנת הון, חוק אשראי הוגן, חוק המזומן ועבירות על פקודת מס הכנסה.

מהחקירה עולה כי החשוד ביצע תחלופה של כסף זר בניגוד לחוק, ניכיון צ׳יקים ועבירות נוספות בשווי כולל המוערך בכ-19 מיליון ש״ח.

במהלך החיפושים נתפסו 4 רכבי יוקרה ורכבי אספנות בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים. כמו כן נתפסו עשרות אלפי שקלים במזומן, עשרות צ׳קים, שעוני יוקרה תכשיטים וזהב בשווי מוערך של כמיליון וחצי ש״ח, נתפסו מסמכים רבים, מחשבים, טלפונים ושתי מחסניות של אקדח גלוק. במהלך הפעילות הוקפאו חשבונות בנק בסכום כולל של מאות אלפי ש״ח. 

שווי מוערך של הרכוש שנתפס עד כה ע"י חוקרי אכ"ל חוף בלהב 433 מוערך בכ-2.5 מיליון ש"ח ובנוסף נתפסו חמישה נכסי נדל״ן בשווי כולל המוערך במיליוני ש"ח.

החקירה בשיתוף עם הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, מס הכנסה ומע"מ אזרחי, יחידת החילוט של האפוטרופוס הכללי, מנהל הפיקוח על היהלומים ושוטרי תחנת באקה אל גרבייה. 

עם מעצרו של החשוד אתמול, נעצרו 2 חשודים נוספים והם הובאו לחקירה במשרדי אכ״ל חוף בלהב 433, בסיומה שוחררו בתנאים מגבילים.

 

 

פשיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד