י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הסיוע - טיפשות"

סגן השר: "קמפיין להפלת הממשלה - באמצעות השחרת החרדים"

סגן השר אבי מעוז אמר בראיון כי ההסתה נגד הציבור החרדי - מטרתה להוביל "קמפיין להפלת הממשלה באמצעות השחרת המגזר" | על הכנסת הסיוע לעזה: "זה עוול וטיפשות, יישר כח לכל חוסמי המשאיות"

סגן השר: "קמפיין להפלת הממשלה - באמצעות השחרת החרדים"
אבי מעוז צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת נועם, סגן השר אבי מעוז, התייחס בצהריים (חמישי) להסתה נגד הציבור החרדי על רקע פרסום חוק הגיוס החדש. "שירתי ביחידה לוחמת עד גיל 50 ושני בניי בעזה", אמר מעוז בראיון לתכנית 'אחת בצהריים' ב'קול ברמה'. "אני יודע מה זה צבא - ולמרות הכול אני חושב שיש קמפיין להפלת הממשלה באמצעות השחרת החרדים. אפשר לעשות שינויים, אבל זה חייב להיות בהסכמה ובשיתוף פעולה עם גדולי הדור וראשי הישיבות"

בנוסף אמר מעוז כי "הדבר החמור ביותר שהתגלה במחדל שמחת תורה, אלו שני דיונים שהשתתפו בהם הרמטכ"ל ובכירי צה"ל ולא עדכנו את הדרג המדיני".

"כולנו נצטרך להיבדק אבל לא צריך לעסוק בזה בשעה הזאת, בדיוק כמו שלא צריך לעסוק בגיוס חרדים. אנחנו אף פעם לא הצבא נגד הישיבות ולא הישיבות נגד המדינה. כולנו רוצים בהמשך קיומה של המדינה", הוסיף יו"ר נעם.

בראיון לנתן משי ואבי גדלוביץ' אמר סגן השר על הכנסת הסיוע לעזה: "ישר כוח לכל החוסמים. זה עוול וטיפשות להכניס סיוע הומניטרי לעזה. אני מבין שיש לחצים בינ"ל על הממשלה וחייבים להכניס, אל אסור שזה יגיע לידי חמאס, אני שואל האם קיבלנו איזה סימן שהתרופות יגיעו ליעדם?".

 

אבי מעוז גיוס חרדים לצה''ל עזה רדיו קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד