כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"חלוקה שוויונית וצודקת"

הריצה ההיסטורית של 'דגל' בבני ברק: "גם לציבור שלנו מגיע"

לאור הריצה העצמאית למועצת העיר, לראשונה מאז הקמת דגל התורה לפני 35 שנה, תקיים 'דגל התורה' כינוס למאות הנציגים והגבאים שיהווה את יריית הפתיחה למערכת הבחירות ההיסטורית | יו"ר הרשימה הרב מנחם שפירא: "גם לציבור שלנו מגיע, נעשה היסטוריה" | סגן ראש העיר המיועד הרב גדליה סילמן: "לראשונה יהיו חייבים לספור אותנו לפי הגודל האמיתי שלנו"

הריצה ההיסטורית של 'דגל' בבני ברק: "גם לציבור שלנו מגיע"
נציגי דגל התורה בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

לראשונה בהיסטוריית הבחירות המוניציפאליות, בהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, מתמודדת 'דגל התורה' באופן עצמאי למועצת העיר בני ברק, דבר אשר אמור לשנות את מאזן הכוחות הפוליטיים בעיר ולהביא לידי ביטוי את כוחם האלקטוראלי של מצביעי דגל התורה בבני ברק.

ברשימת 'דגל התורה' בבני ברק, שסימנה האותיות ד-ג-ל, נכללים 14 נציגים צעירים ונמרצים, המייצגים את כלל הקהילות והשכונות בעיר.

בראש הרשימה הוצב הרב מנחם שפירא המכהן כיו"ר דגל התורה בבני ברק כסגן ראה"ע וכמנהל המחלקה המוניציפאלית של דגל התורה, לאחריו הרב גדליה סילמן המיועד לכהן כסגן ראה"ע, הרב מיכאל קקון, הרב משה מורגנשטרן, הרב שלמה שטרן, הרב עקיבא שטרן, הרב אברהם בינדר, הרב יעקב ביטון, הרב אברהם גלברט, הרב אליעזר כהן, הרב בנימין זאב ליפשיץ, הרב אברהם פולישוק, הרב יוסף דוד רוזנגרטן והרב אברהם גרודקה.

בימים הקרובים תקיים דגל התורה כינוס למאות הנציגים והגבאים מכ-200 קהילות דגל התורה בעיר, שיהווה את יריית הפתיחה למערכת הבחירות ההיסטורית. בכינוס ייטלו חלק רבני התנועה, חברי הכנסת, מועמדי הרשימה למועצת העיר, נציגי כלל קהילות פעילים ועוד.

הסלוגן שנבחר לקמפיין המפלגה ואשר ילווה את הקמפיין הוא "דגל, אחת ולתמיד", במטרה לבטא את ההזדמנות הנדירה להגדיל את נציגות דגל התורה בעיר בני ברק "אחת ולתמיד", ולהביא לידי ביטוי במועצת העיר את גודלו האמיתי של ציבור מצביעי המפלגה, כשהמשמעות היא השפעה ישירה על אופן ניהול העיר וחלוקת המשאבים העירוניים לכלל הציבור.

"תם עידן חוסר הצדק והשוויוניות", אומר יו"ר רשימת 'דגל התורה' בבני ברק הרב מנחם שפירא. "נדאג שחלוקת המשאבים בכל תחום תהיה שוויונית וצודקת, בהתאם לגודלה של כל רשימה מייצגת בעירייה. לראשונה בהיסטוריה, מצביעי דגל התורה בבני ברק יקבלו את חלקם על פי גודלם האמיתי, כפי שיבוא לידי ביטוי בעזרת השם בסיומה של מערכת הבחירות. גם לציבור שלנו מגיע, נעשה היסטוריה".

סגן ראש העיר המיועד מטעם 'דגל התורה' הרב גדליה סילמן הוסיף: "ציבור בני התורה של דגל התורה מונה קרוב למחצית מתושבי העיר, אין שום סיבה בעולם שהציבור שלנו לא יקבל את המגיע לו בזכות ולא בחסד! בעז"ה כשנוכיח את כוחנו הגדול עם 14 חברי רשימת דגל התורה, יהיו חייבים לספור אותנו בגודלנו האמיתי"

בחירות מוניציפליות 2023 בחירות מקומיות 2023 בני ברק דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד