כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תיעוד

צה"ל חיסל את אחראי סידורי האבטחה של בכירי חמאס

צה"ל חיסל בדרום הרצועה מספר פעילים בכירים בחמאס, ביניהם את אחראי על סידורי האבטחה של בכירי חמאס ושימש כמנהל בכיר בבולשת של מחוז רפיח

צה"ל חיסל את אחראי סידורי האבטחה של בכירי חמאס
תקיפה בעזה צילום: דובר צה"ל

כלי טיס חיסלו מוקדם יותר היום במרחב רפיח, בהכוונה מודיעינית של שב"כ ואמ"ן, את אחמד אליעקובי, פעיל חמאס אשר היה אחראי על סידורי האבטחה של בכירי חמאס ושימש כמנהל בכיר בבולשת של מחוז רפיח.

בנוסף, חוסל גם אימן רנתיסי, פעיל צבאי ובכיר במחלקת החקירות בביטחון הכללי של חמאס. שוטר נוסף בבולשת של מחוז רפיח נהרג.

בתוך כך, כוחות צה"ל ממשיכים בלחימה משותפת ברצועת עזה. הלוחמים מחסלים מחבלים, מאתרים אמצעי לחימה רבים, ובמקביל כוחות חיל האוויר ממשיכים לתקוף תשתיות טרור בהכוונת הכוחות הקרקעיים. הכוחות ממשיכים בלחימה עצימה ברחבי חאן יונס, צפון ומרכז הרצועה.

במרכז הרצועה, לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח״ל חיסלו ועצרו מחבלים לאורך היממה האחרונה. במהלך הפעילות הכוח זיהה חוליית מחבלים חמושה במרחב סמוך, הלוחמים ירו לעברה וחיסלו את המחבלים.

במערב חאן יונס, עוצבת הקומנדו המשיכה בפשיטות על יעדי טרור. לוחמי יחידת מגלן איתרו אמצעי לחימה רבים, ביניהם רובים מסוג קלאצ'ניקוב, עשרות רימונים ומחסניות, טילי RPG, וסטים ומטענים.

לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים חיסלו במהלך היום מספר חוליות מחבלים במערב העיר. במהלך ההתקפות ביממה האחרונה, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 646 חיסלו מספר מחבלים, איתרו והחרימו אמצעי לחימה נוספים.

מלחמת חרבות ברזל חמאס חיסול עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד