א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
נפגש עם נסראללה

שר החוץ האיראני: "לא מעוניינים להרחיב את המלחמה באזור"

שר החוץ של איראן חוסיין אמיר עבדאללהיאן נועד עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ואמר כי "האזור מתקדם לעבר יציבות, ביטחון ופתרון פוליטי, בניגוד למה שנתניהו רוצה". עוד הוסיף כי "ישראל לא יכולה לדמיין את כוחו של חיזבאללה, אנו מודעים ליכולות"

שר החוץ האיראני: "לא מעוניינים להרחיב את המלחמה באזור"
שר החוץ האיראני בגבול ישראל צילום: באדיבות המצלם

שר החוץ של איראן חוסיין אמיר עבדאללהיאן הגיע לביקור בביירות במהלכו נפגש עם מזכ"ל חיזבאללה נסראללה, ועם שר החוץ של לבנון עבדאללה בוחביב.

במסיבת עיתונאים לאחר הפגישה עם נסראללה אמא שר החוץ של איראן חוסיין אמיר עבדאללהיאן כי "האזור מתקדם לעבר יציבות, ביטחון ופתרון פוליטי, בניגוד למה שנתניהו רוצה". עוד הוסיף כי "ישראל לא יכולה לדמיין את כוחו של חיזבאללה, אנו מודעים ליכולות. כל צעד שבו תנקוט ישראל בלבנון יקרב את יומו האחרון של נתניהו".

שר החוץ הלבנוני עבדאללה בוחביב אמר בתום פגישתו עם שר החוץ האיראני כי "לבנון לא רוצה מלחמה ולא מחפשת אותה. הצגתי לשר החוץ האיראני את הראייה שלנו לפתרון כולל של המתח בדרום לבנון המבוסס על החלטה 1701".

שר החוץ האיראני עבדאללהיאן הוסיף: "היו לנו שיחות טובות עם בכירים לבנונים על המצב באזור. אנו מאמינים שההתנגדות הפלסטינית וחמאס נקטו בפעולה חכמה נגד הפשעים שבוצעו על ידי ישראל. ברור שאחרי יותר מארבעה חודשים ישראל לא השיגה אף תוצאה. אם ארה"ב רוצה רגיעה היא צריכה לעצור את פשעי המלחמה בעזה ובגדה. איראן רוצה את הטוב ביותר עבור לבנון, ולא שואפת להרחיב את המלחמה באזור".

לבנון איראן חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד