י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נשבעו לגרש את החיילים

המיליציות בעיראק: "ארה"ב אינה מבינה דבר מלבד שפת הנשק"

קבוצת הגג של המיליציה הנתמכת על ידי איראן נשבעה לגרש את החיילים האמריקאים מעיראק. בנוסף נמסר כי הארגון עושה את כל המאמצים ל"גירוש הכיבוש במדינה ההיסטורית הזו בעיראק ובאזור"

המיליציות בעיראק: "ארה"ב אינה מבינה דבר מלבד שפת הנשק"
זירת התקיפה צילום: צילום מסך

ההתנגדות האסלאמית בעיראק (IRI), קבוצת גג של מיליציות הנתמכות על ידי איראן במדינה, הודיעה כי היא תחדש את ההתקפות על מטרות אמריקאיות ותגרש חיילים אמריקאים מהמדינה.

בהצהרה נאמר כי ארה"ב אינה מבינה דבר מלבד "שפת הנשק" וכי התקיפות האחרונות של ארה"ב בעיראק כולל הרג מפקד בכיר קטאיב חיזבאללה ויסאם מוחמד סבר א-סעדי. בבגדד ביום רביעי "הפרו את כללי ההתקשרות".

"נגיב בהתקפות רחבות", מסרו, וקראו לאחרים להצטרף להתנגדות. בנוסף נמסר כי הארגון עושה את כל המאמצים ל"גירוש הכיבוש במדינה ההיסטורית הזו בעיראק ובאזור".

מיליציית חיזבאללה בעיראק, אחת הפלגים החזקים בעיראק נשבעה לנקום את חיסולו של מפקדם אל-סעדי, כך דיווחה רשת CNN. "זה שלב הנקמה, והשחרור והגיהינום מגיעים", נכתב.

בסוף החודש שעבר מסר ארגון קטאיב חיזבאללה כי הוא מפסיק את הפעולות הצבאיות שלו נגד כוחות ארה"ב באזור יומיים לאחר מתקפה שביצע בירדן בה נהרגו שלושה חיילים אמריקאים ונפצעו עשרות אחרים.

ארה"ב נשבעה להגיב, וביצעה מתקפות קטלניות בעיראק ובסוריה בשבוע האחרון.

 

איראן ארצות הברית ירדן עיראק מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד