י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מחאה בלתי חוקית

חסימת התנועה בקפלן: ארבעה מפגינים נעצרו

המשטרה עצרה 4 מפרי סדר בחשד להפרת הסדר הציבורי וחסימת התנועה ברחוב קפלן, סמוך למתחם שרונה בתל אביב. מוקדם יותר משטרת ישראל נערכה בכוחות גדולים לאבטחה ושמירה על הסדר הציבורי, במסגרת הפגנה מתוכננת

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Miriam Alster/Flash90

הפרות סדר ברחוב קפלן, סמוך למתחם שרונה בת"א בשעה האחרונה, המפגינים חסמו את התנועה לשני הכיוונים.

לאחר שקצין משטרה הכריז כי ההפגנה אינה חוקית והורה על פיזורה, כוחות המשטרה פינו את המפגינים מהכביש אשר נפתח לתנועה. במהלך הפינוי עצרו השוטרים 4 חשודים בחשד להפרת סדר.

מהמשטרה נמסר כי תתאפשר חופש מחאה אולם לא תתאפשר הפרות סדר הפוגעות בגוף או פגיעה בחופש התנועה ועשויות לסכן את שלומו של הציבור.

מוקדם יותר משטרת ישראל נערכה בכוחות גדולים לאבטחה ושמירה על הסדר הציבורי, במסגרת הפגנה מתוכננת.

קבוצת מפגינים, שאינם נמנים עם משפחות החטופים, החליטו לצאת בצעדה לרחוב קפלן, סמוך למתחם שרונה, והחלו להפר את הסדר, תוך חסימת הכביש לשני הכיוונים.

בעקבות החסימות והפרות הסדר הוכרז ע"י קצין משטרה כי ההפגנה בלתי חוקית ועליהם לפנות את הכביש, לאור המשך חסימת הציר ומשלא נשמעו להוראות.

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה את הפרות הסדר, הגורמות למשטרה להפנות כוחות שעוסקים במשימות אבטחה ושמירה על בטחון הציבור, נפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים. משטרת ישראל תאפשר לממש את חופש המחאה אולם לא תאפשר הפרות סדר הפוגעות בגוף או פגיעה בחופש התנועה ועשויות לסכן את שלומו של הציבור".

תל אביב מלחמת חרבות ברזל הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד