י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
למען שחרור החטופים

הפגנות בתל אביב: מדורות וחסימת כבישים

בני משפחות חטופים חוסמים את איילון דרום ומחריפים את הטון כלפי נתניהו: "הפקרת אותם ב-7 באוקטובר ואתה ממשיך להפקיר אותם 127 ימים משיקולים פוליטיים. אם לא תשחרר אותם עכשיו - לא נשחרר אותך מאחריות, לא ניתן לך רגע אחד של שקט. הזמן של החטופים אזל"

הפגנות בתל אביב: מדורות וחסימת כבישים
ההפגנה בתל אביב צילום: באדיבות המצלם

בשעה זו, בני המשפחות מוזס, פלטי - קציר, קלדרון, אור, מצגר, הימן חוסמים יחד עם פעילים למען שחרור החטופים, את איילון דרום בסמוך למחלף השלום. זו הפעם השישית שבה חוסמות משפחות אלה את נתיבי איילון.

בני המשפחות, אשר הזמן של יקיריהם בשבי אזל, מפנים אצבע מאשימה לנתניהו, לטענתם נתניהו "עסוק בלטרפד את העסקה ולהתחמק מלקיחת אחריות. במקום לחתור לעסקה עכשיו, הוא מושך זמן, שולח את שריו להתבטא נגד עסקה ומכונת הרעל מנהלת קמפיין הסתה נבזי נגד המשפחות בניצוחו".

עקב כך, החליטו בני המשפחות והפעילים להחריף את מחאת משפחות החטופים, מארגני ההפגנה מסרו כי "בנוסף לשיבוש הסדר הציבורי יהיו מחאות החותרות למגע עם נתניהו, האיש שברצותו תהיה או לא תהיה עסקה ופועל, לטענתם, משיקולים פוליטיים, על גבם של החטופים הנמקים בשבי".

מהמשטרה נמסר כי 7 מפגינים נעצרו בחשד להפרת הסדר הציבורי וחסימת איילון דרום בסמוך למחלף השלום כולל הדלקת מדורות על הכביש. לחמישה מפגינים נרשמו דוחות בגין הפרעה לתנועה ועשיית מעשה שלא כדין על סך 1,000 ש"ח. לפני דקות ספורות נפתח איילון דרום לתנועת כלי רכב.

תל אביב בנימין נתניהו חטופים הפגנת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד