כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
רצו לראות שולחן שבת

חשיפה: הביקור המסעיר של הורי החטופים במאה שערים

הורי רומי גונן ועומר ונקרט החטופים בעזה, ביקרו בשבת בשכונת מאה שערים בירושלים ואף נועדו עם איש המקום יואליש קרויס ובני משפחתו עד לשעות הקטנות של הלילה | 'בחדרי' עם פרטים על הביקור המרגש והלא שיגרתי

חשיפה: הביקור המסעיר של הורי החטופים במאה שערים
סמטאות ירושלים צילום: יח"צ

איתן ומירב גונן, הוריה של רומי בת ה-23 הנמצאת בשבי החמאס וכן שי ומירב ונקרט הוריו של עומר שנמצא אף הוא בשבי החמאס, הגיעו בליל שבת לביתו של איש מאה שערים יואליש קרויס, רקדו, שרו, בכו וישבו לשיחה ארוכה עם בני המשפחה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לקראת חצות לילה, כשיואליש קרויס ישב עם בני משפחתו לסעודת ליל שבת, הגיעו לביתו השוכן בשוק העתיק של מאה שערים, שני זוגות בעלי מראה לא שגרתי וביקשו לראות כיצד נראה שולחן שבת של בני הישוב הישן.

הורי החטופים סיפרו כי הם מתארחים במלון סמוך, וביקשו להגיע לטישים של אדמו"רים באזור, אך כיוון שבשבת הזו לא התקיימו טישים, נודע לזוג על משפחת קרויס שרבים מגיעים אליה והם שמו את פעמיהם לבית הנודע.

הזוגות, שהתקבלו במאור פנים, סיפרו כי ילדיהם נחטפו על ידי מחבלי חמאס בפסטיבל המוזיקה בחג שמחת תורה והם נמצאים כעת בשבי בעזה.
למשמע זהות המבקרים בני משפחת קרויס נותרו בהלם, מיד כשהתעשתו הם עודדו את ההורים במשך שעה ארוכה. בני הבית חיבקו רקדו ושרו איתם בכדי לחזקם.

בהמשך, אשתו של יואליש רחל קרויס, הסתגרה בחדר סמוך עם אימהות החטופים עד לשעה שלוש לפנו"ב שם נערכה שיחה אישית ומחזקת.

הזוגות סיפרו למשפחת קרויס כי מאז החטיפה הם החלו לשמור שבת. איתן, אביו של עומר וינקרוט, סיפר כי זמן קצר לאחר שבנו עומר נחטף, שלחו לו תפילין חדשים בעבור בנו, ומאז הוא (שי) מניח אותם בכל בוקר ובכך מתקשר עם בנו.

מאה שערים חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד