כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צפו בתיעודים

הלחימה נמשכת: ירי פגזי טנקים, מארבי צלפים ותקיפות אוויריות

כוחות גבעתי תוקפים בימים האחרונים מהאוויר ומהיבשה במרחבים צפופים ומלאי אויב וחיסלו כ-100 מחבלים בהיתקלויות | פשיטות שלב ג' יעילות יותר בקטלניותן מהתמרון עצמו |משרד הבריאות העזתי: 28,176 הרוגים ו-67,784 פצועים - מתחילת המלחמה | צפו בתיעודים מכל הזירות

הלחימה נמשכת: ירי פגזי טנקים, מארבי צלפים ותקיפות אוויריות
פעילות כוחות צה"ל צילום: דובר צה"ל

צוות הקרב של חטיבת גבעתי מעמיק את הפגיעה בגדוד מערב חאן יונס. בשבועות האחרונים צוות הקרב של חטיבת גבעתי העמיק את הפגיעה בגדוד מערב חאן יונס וחיזק את האחיזה המבצעית במרחב.

הכוחות תוקפים מהאוויר ומהיבשה במרחבים צפופים ומלאי אויב וחיסלו כ-100 מחבלים בהיתקלויות, ירי פגזי טנקים, מארבי צלפים ותקיפות אוויריות.

במהלך לחימתם, מכלול האש החטיבתי זיהה שלושה מחבלים שיצאו מבית פעיל והעמיסו מטען חשוד על אופנוע. הכוחות הכווינו כלי טיס אשר חיסל אותם. לאחר מכן, אירעו פיצוצי משנה המעידים על אמצעי לחימה שהיו עם החשודים.

בנוסף, חוליית מחבלים ביצעה ירי טיל נ"ט לעבר כלי הנדסי של כוח גבעתי. בהכוונה מודיעינית הלוחמים איתרו את ארבעת המחבלים שביצעו את ירי הנ"ט וחיסלו אותם באמצעות ירי צלפים.

ב'Yet' דווח כי הלוחמים מציינים בסיפור כי עד כה פשיטות שלב ג' יעילות יותר בקטלניותן מהתמרון עצמו - הרבה יותר מחבלים מחוסלים בפחות זמן ועם פחות כוחות. חלק מהפשיטות הן גדודיות או חטיבתיות בלבד (בדארג' ובבית להייה) ונמשכות ימים אחדים. בפשיטה בדארג' פיתחו כוחות ההנדסה שיטה לחישוף והשמדה מהירים של משגרים מוסתרים במטעים.

בתוך כך, משרד הבריאות העזתי של חמאס טוען כי 28,176 הרוגים ו-67,784 פצועים - מתחילת המלחמה.

חמאס מלחמת חרבות ברזל חאן יונס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד