ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
נמנע אסון כבד

שריפה פרצה בבית החולים; שני אנשי צוות חולצו פצועים

שריפה פרצה בבית החולים לבריאות הנפש 'כפר שאול'. חוקרי דליקות פתחו בחקירת נסיבות האירוע | הטפסר שפיקד על פעולות הכיבוי: "הודות לתגובה המהירה והמקצועית של לוחמי האש מתחנת "האומה" לא היו נפגעים בנפש ונמנע נזק כבד לכלל המבנה."

שריפה פרצה בבית החולים; שני אנשי צוות חולצו פצועים
שריפה בביה"ח כפר שאול צילום: דוברות כב"ה מחוז ירושלים

הושגה שליטה בשריפה שפרצה בבית החולים "כפר שאול" הנמצא בשכונת גבעת שאול בירושלים. סמוך לשעה 15:45 דווח למשל"ט כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים על שריפה מפותחת בבית החולים כפר שאול. למקום הוזנקו שמונה צוותי כיבוי והצלה מתחנות מרחב "האומה" בירושלים.

לוחמי האש שהגיעו לשריפה בתוך זמן קצר, זיהו שריפה מפותחת בקומה הראשונה בבניין בן שלוש קומות שמוקד הבעירה היה באחד מחדרי האשפוז שבקומה הראשונה. לוחמי האש חדרו לתוך המבנה הבוער ואפוף העשן, במטרה לאתר לכודים פוטנציאליים, תוך כדי ביצוע פעולות לכיבוי השריפה. במקביל, צוותים נוספים, ביצעו פעולות סריקה בקומות 2 ו-3 וכן אוורור של המבנה אפוף העשן.

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים.

כמו כן, צוותי הכיבוי פינו מהבניין את כלל המאושפזים. באירוע חולצו שני מאושפזים שנפגעו קל ובינוני, והם פונו על ידי מד"א אל בית החולים הדסה עין כרם.

טפסר משנה שי נחמיה מת"ח אומה שפיקד על האירוע סיפר: "הגענו לשריפה מפותחת בבית חולים "כפר שאול" מקום רגיש עם מאושפזים רבים. לוחמי האש זיהו חדר עם מטען אש ובעירה גדולים מאוד וכן לכודים בקומות. הצוותים ביצעו פעולות כיבוי, חילוץ לכודים, סריקה ואוורור של המבנה שהיה אפוף עשן כבד. הודות לתגובה המהירה והמקצועית של לוחמי האש מתחנת "האומה" לא היו נפגעים בנפש ונמנע נזק כבד לכלל המבנה."

בכבאות והצלה מחוז ירושלים, נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות פרוץ השריפה.

כפר שאול שריפה בית חולים ירושלים גבעת שאול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד