י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בדיקות רפואיות

שר ההגנה האמריקאי אושפז שוב בית החולים

שר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין אושפז אתמול בבית החולים לבדיקות רפואיות ולטיפול בבעיה רפואית, פקידי ממשל הודיעו על כך באופן רשמי. "אנחנו נספק עדכון על מצבו של השר אוסטין בהקדם האפשרי", נמסר מהפנטגון

שר ההגנה האמריקאי אושפז שוב בית החולים
לויד אוסטין צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר ההגנה לויד אוסטין נלקח אתמול למרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד במרילנד בגלל בעיה רפואית, פקידי הממשל קיבלו הודעה, כך מסר הפנטגון אתמול.

אוסטין נלקח על ידי אנשי האבטחה שלו לבית החולים בערך בשעה 14:20 שעון מקומי, כך מסר פט ריידר, דובר הפנטגון, בהצהרה. בשלב זה אוסטין לא אושפז בבית החולים.

הבית הלבן והקונגרס קיבלו הודעה על נסיעתו לבית החולים, וכך גם סגנית שר ההגנה ורמטכ"ל צבא ארה"ב.

"אנחנו נספק עדכון על מצבו של השר אוסטין בהקדם האפשרי", אמר ריידר.

"נכון לעכשיו, אוסטין ממשיך לבצע את תפקידו" אמר הדובר פט ריידר, "אם כי סגנית שרת ההגנה קתלין היקס מוכנה לקחת על עצמה את התפקידים במידת הצורך". אוסטין נסע לבית החולים עם מערכות תקשורת מסווגות ולא מסווגות הנדרשות לתפקידיו.

הדיווח על מגיע חודש וחצי לאחר ששר ההגנה עבר הליך כירורגי זעיר פולשני לסרטן הערמונית ב-22 בדצמבר, שהוביל לסיבוכים חמורים במעיים. הוא אושפז שוב ב-1 בינואר, אבל האשפוז הוסתר מהבית הלבן במשך שלושה ימים - סודיות שגררה ביקורת נוקבת בארה"ב.

"הייתי צריך לספר לנשיא על הסרטן שלי, וגם הייתי צריך לספר לצוות שלי ולציבור האמריקאי", אמר אוסטין לכתבים מוקדם יותר החודש. "אני לוקח אחריות מלאה. אני מתנצל בפני חברי לצוות ובפני העם האמריקאי".

אוסטין התנצל ישירות בפני ביידן ואמר לו שהוא "מצטער מאוד" על שלא הודיע ​​לו על האבחנה שלו באופן מיידי. הפעם אוסטין הודיע מיד לבית הלבן ולסביבתו על הביקור בבית חולים.

לויד אוסטין ארצות הברית ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד