ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"הם בידינו"

משפחת החטופים שחולצו: "קפצנו מאושר זו הקלה ענקית"

עידן בז'רנו, חתנו של לואיס הר שחולץ הלילה, סיפר על הרגע המרגש: "קיבלנו טלפון באמצע הלילה, אמרו לנו 'הם בידינו'. אשתי בקושי נשמה", שחזר בהתרגשות. לצד השמחה, הוא הסתייג: "שניים זה לא 'ניצחון', זה פלוס ענק עבורנו"

משפחת החטופים שחולצו: "קפצנו מאושר זו הקלה ענקית"
לואיס הר (מימין) ופרננדו סימון צילום: באדיבות המשפחות

עידן בז'רנו, חתנו של לואיס הר, אמר הבוקר לאתר ynet על החילוץ הדרמטי ברפיח של פרננדו סימון מרמן (60) וחתנו. "נפגשנו בחטף, הם עדיין בבדיקות", סיפר על הרגע שבו פגש את השניים בבית החולים שיבא, "על פניו נראה שהם יחסית בסדר, סך הכול הם מחייכים ונראה שיש להם הקלה על הלב".

בז'רנו סיפר על השיחה המשמחת והבלתי-צפויה שהתקבלה באמצע הלילה: "הגענו לבית החולים ב-04:30 בערך, זה מרגיש לי כבר אמצע היום. קיבלנו טלפון ב-03:30, ישנו שנת ישרים עד שקפצנו מאושר מהמיטה כשפשוט אמרו לנו 'הם בידינו, תגיעו לבית החולים'. זאת הייתה הקלה ענקית".

לצד השמחה הגדולה, למשפחה חשוב היה להעביר מסר למקבלי ההחלטות גם הבוקר, בצל המגעים לעסקת חטופים נוספת והמו"מ שמתנהל בקהיר: "חשוב לנו לומר - שניים זה לא ניצחון, זה פלוס ענק בדרך של כולנו להחזיר את כולם כמה שיותר מהר".

עידן בז'רנו, חתנו של לואיס, סיפר גם לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב על המפגש הראשון. "נפגשנו והתחבקנו, אפשר להתחיל את היום. הוא מוקף במשפחה ובילדים. הוא מחייך ועוד לא מספר. לפחות היום נוכל לתת מעט בשורות טובות לעם ישראל. לואיס ופרננדו נראים בסדר גמור, אנחנו עדיין בשמחה של ההתחלה. היו הרבה דמעות בחיבוק הראשון, הוא דאג לנו יותר ממה שדאגנו לו. לואיס ופרננדו מראים אופטימיות".

עידן בז'רנו אמר לאפי טריגר בגל"צ: "פגשנו אותם, הם שניהם היו בבדיקות, במיטה, נראים די רזים וחיוורים. נראה שעבר עליהם משהו מאוד גדול. לא נכנסנו לפרטים, היינו עסוקים בחיבוקים, נשיקות ודמעות. לאט לאט אנחנו מעכלים את המצב".

עוד אמר: "לא ידענו על קיום הפעולה הלילה, קיבלנו טלפון לפנות בוקר, ונאמר משפט אחד: 'הם בידינו, תגיעו לתל השומר'. זה היה מלחיץ לקבל טלפון בשעה כזאת, אבל ענינו והבשורה הייתה משמחת".

שחרור חטופים מבצע חרבות ברזל חמאס רפיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד