ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
תומכים במשמרות המהפכה

מאות יהודים צעדו באיראן כאות הזדהות עם המשטר

מנהיג הקהילה היהודית בעיר אספהאן באיראן השתתף יחד עם מאות יהודים בצעדת תמיכה במשטר האיראני. הוא אמר לתקשורת המקומית: "כבוד לנו להשתתף ולהביע את נאמנותנו למערכת הרפובליקה האסלאמית של איראן ולמשמרות המהפכה"

מאות יהודים צעדו באיראן כאות הזדהות עם המשטר
היהודים האיראנים בעצרת צילום: באדיבות המצלם

לרגל ציון 45 שנה למהפכה האיסלאמית, מנהיגי הקהילה היהודית בעיר אספהאן באיראן השתתפו אתמול בצעדה מיוחדת המביעה נאמנות למשטר של הרפובליקה האסלאמית של איראן ולמשמרות המהפכה.

סולימאן סדיקפור, מנהיג הקהילה של אספהאן אמר לתקשורת המקומית: "זה כבוד לנו היהודים של אספהאן להשתתף באירוע הזה ולהביע את הסולידריות שלנו עם תושבים אחרים במדינה, ואת הנאמנות שלנוםלמערכת של הרפובליקה האסלאמית של איראן ולמשמרות המהפכה".

במהלך הצעדה בעיר איספהאן, מנהיג הקהילה סולימאן סדיקפור בירך בתקשורת את תושבי איראן וציין את כלי תקשורת הרבים על שסיקרו את האירוע הגדול שבו צעדו מאות יהודים. "אנו רואים פטריוטיות להשתתף באירוע הזה".

הוא הוסיף: "המהפכה האסלאמית של איראן הייתה מהפכה שסחפה את העולם והתפשטה בכל היבטי התרבות, האמנות, הפוליטיקה, הצבא וכו', ולא הייתה מהפכה כמוה בעולם".

גם בעיר שיראז, השתתפו יהודים רבים בצעדת התמיכה במשמרות המהפכה, הקהילה היהודית ציינה בתקשורת כי "דף זהב של ההיסטוריה המפוארת של המדינה, והיהודים של שיראז משתתפים בצעדה כמו בשנים קודמות, יחד עם אזרחים נוספים".

נציג היהודים בפרלמנט האיראני הומיון שמח, אמר כי "היהודים ממלאים את חובתם הלאומית". בראיון לסוכנות הידיעות האיראנית 'אירנא', כי "יש נוכחות גדוחה של יהודים איראנים שעומדים לצד שאר בני הדתות, הם רואים בנוכחות זו חובה לאומית". הוא הוסיף: "מאז ניצחון המהפכה, תושבי איראן בין אם הם מוסלמים, נוצרים או יהודים, נוכחים בצעדה נגד האויב. חובה לאומית שלנו להכריז על אחדות, לאחר שאויבינו ניסו ומנסים ליצור ריחוק ופילוג בין העם לממשלה, אך האומה של איראן מעולם לא אפשרה לאויב לרדוף אחרי מטרותיו הרעות ולהגשים את רצונותיו".

איראן משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד