י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התנהלות מדאיגה

מומחה פוליטי: "ביידן מסתובב המום ומבולבל, איבד את דעתו"

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שמתמודד לנשיאות השנה מתמודד גם עם דיווחים כי הוא לא צלול. מומחה פוליטי אמר כי ביידן "איבד את שפיותו" ונראה "מבולבל". נייל גרדינר, מנהל 'מרכז מרגרט תאצ'ר לחופש', אמר כי גילו של ביידן מעורר שאלות גדולות לגבי יכולתו להוביל

מומחה פוליטי: "ביידן מסתובב המום ומבולבל, איבד את דעתו"
ג'ו ביידן צילום: צילום מסך

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן "מסתובב מבולבל", כך אמר אנליסט פוליטי ל'דיילי אקספרס'. ביום שישי האחרון פורסם כי הנשיא ביידן לא יעמוד לדין לאחר ששמר בכוונה מסמכים מסווגים. היועץ המיוחד, רוברט אור שבדק את נושא המסמכים, אמר כי ביידן "קשיש עם זיכרון מוגבל".

ביידן שמתמודד לנשיאות השנה, מתמודד גם עם דיווחים כי הוא לא צלול. הוא כינס מסיבת עיתונאים כדי להגיב להערות הללו, והתייחס לנשיא מצרים עבד אל-פתאח אל-סיסי כנשיא מקסיקו.

נייל גרדינר, מנהל 'מרכז מרגרט תאצ'ר לחופש', אמר כי גילו של ביידן מעורר שאלות גדולות לגבי יכולתו להוביל.

הוא אמר: "ראשית, ביידן יותר ויותר חסר יכולת מנטלית. זה היה ברור מאוד ממסיבת העיתונאים שלו שבה הוא בלבל בין מצרים למקסיקו. "יש עכשיו כל כך הרבה תקלות שעשה הנשיא, זה נשיא שלא יודע מה הוא אומר, מסתובב מבולבל, ובכל זאת הוא מוביל את המדינה החזקה בעולם. ברור לכל אחד שמדובר בנשיא שאיבד את דעתו, והוא לא כשיר להנהיג את העולם החופשי".

עוד אמר: "מצב הבלבול הנפשי שלו מעורר דאגה גדולה. מה שהיה בולט במסיבת העיתונאים היה עד כמה הוא כועס. הוא יותר ויותר כועס ותוקפני, והוא נראה חסר יציבות לחלוטין. ההתלהמות וההשתוללות שלו גרמו לו להיראות כמו משוגע לגמרי, זה מצב עניינים לא פשוט עבור ארה"ב".

ג'ו ביידן ארצות הברית בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד