י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לוחמה פסיכולוגית

עדויות החטופים שחולצו: "אמרו להם שכולם כבר חזרו לשגרה"

גפן סיגל אילן, אחיינית של פרננדו אמרה בראיון כי הם היו מודעים למה שקורה פה מה-7.10

 עדויות החטופים שחולצו: "אמרו להם שכולם כבר חזרו לשגרה"
שחרור חטופים צילום: תעמולת חמאס

מספר שעות לאחר התרגשות הגדולה העניקה גפן סיגל אילן אחיינית של פרננדו מרמן ובת של קלרה אשתו של לואיס ראיון ל'כאן חדשות' בו היא מספרת על רגעי השמחה הגדולים: "אנחנו מאוד שמחים שחזרו אלינו, עם זאת, זה עדיין זה לא שלם כי יש עוד  134 חטופים שמחכים להם שישובו הביתה".

על הרגעים הראשונים סיפרה: "קיבלתי שיחה מאחותי היו המון שיחות שנכנסו באותו הזמן. אחותי אומרת 'נאנו ולואיס חזרו'. 'מה את בטוחה? עכשיו?' 'כן, צריך לסוע מיד לבית החולים'". היא חשבה שיש עוד זמן להתארגן כי בעסקאות עד כה היו כמה שעות התראה מראש. אך אחותה אמרה לה כי "כאן זה לא המצב".

התלבשתי ויצאתי ותוך כדי הלב דופק על 200 והמחשבות עובדות. הגעתי מבאר שבע והנסיעה ארוכה וכבר התחלתי לשוב על המפגש איך הוא יהיה. אנחנו מתרגשים רואים שזהם בסדר זה לא ייאמן. פשוט לא יאמן. מודה לכל מי שהשקיע ועשה הכל כדי שישתחררו ויחד עם זאת, עצובה עבור המשפחות ששכלו את הבנים שלהם ועל הפצועים שיחלימו במהרה, ומחכים לשאר ה-134 שיחזרו".

באשר לשאלה האם הם מתחילים לספר קצת מה הם עברו? חוויות? תנאים? היא עונה כי זה יקרה "לאט לאט, אני לא שואלת המון שאלות. מחכים שהם יספרו. אנחנו מספרים להם על מה שעברנו עד עכשיו. נותנים להם קצת להתאושש. מחבקים אוהבים ושמחים"

עד כמה הם היו מודעים למה שקרה פה במדינה מאז ה-7.10? היא עונה כי הם "מודעים מאוד למרות שהיתה להם כל העת לוחמה פסיכולוגית ללא הפסקה. דוד שלי אמר לי שהמחבלים אמרו להם שכולם כבר חזרו לעבודה ולשגרה וכבר לא מחפשים אותם והם לא האמינו וחיזקו אחד את השני".

 

 

חטופים רפיח עדויות החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד