י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
הכותרות בעולם

כך סיקרה התקשורת העולמית את החילוץ ההרואי

התקשורת העולמית סיקרה בהרחבה את החילוץ ההרואי הלילה ברפיח. הכותרות זעקו: "צבא ההגנה לישראל חילץ שני חטופים שנחטפו ב-7 באוקטובר"

כך סיקרה התקשורת העולמית את החילוץ ההרואי
כוחות צה"ל צילום: דובר צה"ל

התקשורת הבינלאומית מדווחת בהרחבה על חילוצם של פרננדו מרמן ולואיס הר מהשבי בחילוץ דרמטי הלילה, בעולם מדגישים את המחיר שגבתה הפעולה בחיי פלסטינים.

ה-BBC: "ישראל חילצה שני חטופים ברפיח על רקע תקיפות קטלניות. ישראל טוענת כי שני חטופים ישראלים חולצו במבצע ברפיח, על רקע תקיפות אוויריות כבדות של ישראל על העיר הדרומית בעזה. מהצבא הישראלי נמסר כי שני הגברים "במצב רפואי טוב".

ה'וול סטריט ג'ורנל': ישראל חילצה שני חטופים שהוחזקו בעזה בפשיטה לילית, בעוד הצבא מתכונן למבצע גדול יותר להיכנס למעוז האחרון של חמאס, שבו מסתתרים יותר ממיליון פלסטינים.

ה'ניו יורק טיימס': ישראל דייוחה כי חילצה שני חטופים מרפיח. שני הגברים, בני 60 ו-70, היו במצב טוב והם עברו בדיקות בבית חולים בתל אביב, כך מסרו הרשויות בישראל.

רשת ABC: כוחות ישראליים חילצו שני חטופים בפשיטה דרמטית בעזה שבה נהרגו לפחות 67 פלסטינים. (הפלסטינים טוענים מעל 100).

ה'דיילי סבאח' הטורקי התייחס בעיקר לכמות ההרוגים מקרב הפלסטינים: תקיפות ישראליות הורגות 100 איש ברפיח על רקע פעולות חילוץ של שני חטופים.

ה'וושינגטון פוסט': צה"ל חילץ שני חטופים הלילה על רקע תקיפות אוויריות כבדות על העיר רפיח שבדרום עזה, החילוץ הוא גל של תקווה ברחבי ישראל ואימה בקרב 1.4 מיליון הפלסטינים שמחפשים מקלט באזור שמנהיגים ישראלים קבעו כי זהו שדה הקרב הבא של המלחמה.

רשת פוקס ניוז: כוחות ישראליים חילצו בהצלחה שני חטופים ישראלים שהוחזקו בעיר רפיח בעזה, כך הודיעו גורמים רשמיים בתחילת יום שני.

רשת NBC: ישראל מחלצת 2 חטופים מעזה, צה"ל מבצע תקיפות אוויריות על רפיח למרות החשש העולמי.

רשת סקיי ניוז: שני חטופים ישראלים חולצו מהשבי במהלך פשיטה של ​​כוחות מיוחדים ברפיח שבדרום עזה, כך מסר הצבא הישראלי.

ניו יורק פוסט: הצבא הישראלי חילץ שני בני חטופים ישראלים-ארגנטינאים במבצע לילי בעזה יותר מארבעה חודשים לאחר שנחטפו על ידי מחבלי חמאס במהלך הפלישה הקטלנית לישראל.

ה'גארדיאן' הבריטי: שני חטופים ישראלים שוחררו (העיתון דילג על המילה חילוץ) על רקע תקיפות ברפיח שלפי גורמים רשמיים הרגו לפחות 67 פלסטינים. ההפצצות גרמו לבהלה נרחבת ברפיח. אנשים ברפיח שישראל החלה במתקפה הקרקעית שלה.

מבצע חרבות ברזל חמאס רפיח שחרור חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד