א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
תומכת חמאס

השרים החליטו: הכתבת האנטישמית לא תיכנס לארץ

בהחלטת שרי החוץ והפנים: תיאסר כניסתה לישראל של השליחה המיוחדת לשטחים הפלסטיניים מטעם מועצת האו"ם לזכויות האדם. היא צייצה כי "הקורבנות בטבח 7 באוקטובר לא נרצחו בגלל יהדותם, אלא בתגובה לדיכוי הישראלי"

השרים החליטו: הכתבת האנטישמית לא תיכנס לארץ
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

שר החוץ ישראל כ"ץ ושר הפנים משה ארבל, החליטו היום להכריז על פרנצ'סקה אלבנזה, השליחה המיוחדת לשטחים הפלסטיניים מטעם מועצת האו"ם לזכויות האדם, כמסורבת כניסה למדינת ישראל בעקבות אמירתה המקוממת כי "הקורבנות בטבח 7 באוקטובר לא נרצחו בגלל יהדותם, אלא בתגובה לדיכוי הישראלי".

לאלבנזה קיימת הערה במערכת הכניסה לישראל של רשות האוכלוסין וההגירה שלא מאפשרת להנפיק לה אשרה לישראל, וכעת השרים ארבל וכ״ץ החליטו להכריז עליה כמסורבת כניסה ארצה.

השרים מסרו בהודעה: "נגמר העידן שיהודים שותקים. אם האו"ם רוצה לחזור ולהיות גוף רלוונטי, ראשיו חייבים להתנער בפומבי מדבריה האנטישמיים של "השליחה המיוחדת" - ולפטרה לאלתר. מניעת כניסתה לישראל אולי תזכיר לה מהי הסיבה האמיתית בגינה החמאס שחט תינוקות, נשים ומבוגרים".

כזכור כפי שדיווחנו, השליחה המיוחדת לשטחים הפלסטיניים מטעם מועצת האו"ם לזכויות האדם, פרנצ'סקה אלבנזה, אמרה לעיתון ה'גרדיאן' הבריטי כי ישראל מפרה את הצווים שהוציא בית הדין בהאג על המלחמה בעזה. כדי להוסיף חטא על פשע היא צייצה כי "הקורבנות בטבח 7 באוקטובר לא נרצחו בגלל יהדותם, אלא בתגובה לדיכוי הישראלי".

"ההרוגים אינם רק תוצאה של הפצצות וירי צלפים", אמרה ל"גרדיאן". "הם מתרחשים גם בגלל מחסור באספקה ​​רפואית, ולמרבה הצער בגלל גישה לקויה למזון ומים לשתיה, מה שמכריח את העזתים להשתמש במים מזוהמים".

אלבנזה האנטישמית התייחסה לאמירה של נשיא צרפת עמנואל מקרון ולפיה הטבח לפני 4 חודשים היה הגדול ביותר נגד יהודים במאה הנוכחית, וכתבה ברשת החברתית X כי "צרפת והקהילה הבינלאומית לא עשו דבר כדי למנוע זאת" כשהיא מתכוונת למצור על עזה. לאחר שהציוץ עורר סערה, היא כתבה: "צר לי שחלק קראו את הציוץ שלי ככזה ש'מצדיק' את פשעי חמאס, אותם גיניתי בחריפות כמה פעמים, אני דוחה כל גזענות כולל אנטישמיות. עם זאת הסבר הפשעים האלה כ'אנטישמיות' מטשטש את הסיבה האמיתית שבגינה הם קרו".

אנטישמיות חמאס האו"ם ישראל כץ משה ארבל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד