כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"מבצע מפתיע"

בארגנטינה בירכו על מבצע חילוץ החטופים: "שוחררו שני ארגנטינאים"

לפי עיתון "קלארין", ארגנטינה קיבלה מידע על המבצע ברפיח דרך גורמים דיפלומטיים. הנשיא מיליי בירך: "מודה לצה"ל, לשב"כ ולמשטרת ישראל על שסיימו בהצלחה את מבצע חילוץ האזרחים הארגנטינאים פרננדו סימון מרמן ולואיס הר"

בארגנטינה בירכו על מבצע חילוץ החטופים: "שוחררו שני ארגנטינאים"
נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי בכותל המערבי צילום: הקרן למורשת הכותל

בארגנטינה חוגגים את שחרורם של שני החטופים במבצע הדרמטי של כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרה הלילה. בעיתון "קלארין" נכתב כי ממשלת ארגנטינה קיבלה מידע על הפעולה דרך גורמים דיפלומטיים.

לפי הדיווח ב"ווינט", הכותרת בעיתון הייתה: "במבצע מפתיע - שני ארגנטינאים שהוחזקו בידי חמאס שוחררו על ידי הכוחות הישראלים". נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, שביקר בשבוע שעבר בישראל מסר לאחר המבצע כי "הנשיא מודה לצה"ל, לשב"כ ולמשטרת ישראל על שסיימו בהצלחה את מבצע חילוץ האזרחים הארגנטינאים פרננדו סימון מרמן ולואיס הר, שנחטפו ב-7 באוקטובר האחרון על ידי מחבלי חמאס".

עוד הוסיפה לשכתו בהודעה: "במהלך ביקורו בישראל, חזר הנשיא מיילי בפני הנשיא יצחק הרצוג וראש הממשלה בנימין נתניהו על הבקשה לשחרור כל אחד מהחטופים הארגנטינאים. מיליי ממשיך לגנות בתקיפות את ארגון הטרור חמאס".

בשבוע שעבר אמר נשיא ארגנטינה מיליי בביקור ביד ושם: "חמאס הוא הנאציזם המודרני. אני קורא לשחרור החטופים". עוד הוסיף: אנחנו בוחרים שמערב ירושלים תהיה המקום לשגרירות הארגנטינאית. זאת עיר של שלום".

ארגנטינה מלחמת חרבות ברזל חאבייר מיליי חמאס שחרור חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד