י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
הישגים בלחימה

תיעוד: חיסול מחבלים ששינעו מטענים על גבי אופנוע

לוחמי צה"ל ממשיכים לפעול בשטח הרצועה. במהלך הפעילות במערב חאן יונס, לוחמי צוות קרב חטיבה 7 חיסלו מעל ל-30 מחבלים. לוחמי צנחנים חיסלו מחבלים שניסו לנוע בחסות האוכלוסייה האזרחית ולוחמי יחידה 414 איתרו וחיסלו מחבלים ששינעו מטענים על גבי אופנוע

תיעוד: חיסול מחבלים ששינעו מטענים על גבי אופנוע
רגע החיסול צילום: דובר צה"ל

ביממה האחרונה, כוחות אוגדה 98 המשיכו בפעילות במערב חאן יונס, במהלכה לוחמי צוות קרב של חטיבה 7 חיסלו מעל שלושים מחבלים תוך העמקת השליטה המבצעית במרחב ומבצעים פשיטות על תשתיות טרור, מארבי צלפים ופטרולים.

עוד במערב חאן יונס, לוחמי הצנחנים חיסלו שני מחבלים שניסו לנוע בחסות האוכלוסיה האזרחית, כאשר אחד מהמחבלים זוהה מכוון אקדח לעבר כלי ממוגן של הכוח, הכוח הגיב באופן מיידי וחיסל את המחבל.

בנוסף, במרחב חאן יונס איתרו לוחמי יחידת 414 מספר מחבלים ששינעו מטענים על גבי אופנוע. הלוחמים הכווינו כלי טיס שתקף וחיסל את החוליה. מכלול האש של אוגדה 98 הכווין תקיפות של שני מחסני אמל"ח שמוקמו בתוך בתי מחבלים.

במרכז הרצועה, צוות הקרב של חטיבת הנח"ל חיסל כעשרה מחבלים במהלך היממה האחרונה. במסגרת הפעילות, מכלול האש החטיבתי זיהה חוליית מחבלים שנכנסה למבנה ממנו נערכה לירי נ"ט על כוחותינו, תוך דקות אחדות נסגר מעגל על המחבלים ומטוס קרב חיסל את החולייה.

מלחמת חרבות ברזל חמאס חאן יונס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד