ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024
שודרו צילומים

דיווח: איראן תרגלה תקיפת על בסיס פלמחים

לפי דיווחים ותיעודים באיראן, משמרות המהפכה ביצעו סימולציה במרכז איראן שמדמה תקיפת טילים ארוכי טווח על בסיס חיל האוויר הישראלי פלמחים

דיווח: איראן תרגלה תקיפת על בסיס פלמחים
טיל איראני צילום: צילום מסך

משמרות המהפכה האיראניות דימו תקיפה בבסיס אווירי פלמחים. צילומים ששודרו על ידי הטלוויזיה הממלכתית באיראן היום הראו כי משמרות המהפכה ירו מגוון אמצעי לחימה מספינות וצוללות. לפי דיווחים ערביים זהו "מסר ברור כאשר מלחמתה של ישראל בעזה מסלימה והמתיחות גוברת ברחבי האזור".

תרגול ירי הטיל הבליסטי על בסיס חיל האוויר פלמחים

הצילומים הראו כי משמרות המהפכה שיגרו טילים משני מוקדים לעבר מה שדימה את בסיס פלמחים בישראל. דיווחים אלו מגיעים אחרי שהאיראנים הודיעו כי הצליחו לבצע בהצלחה שיגור של טיל בליסטי ארוך-טווח מכלי שיט.

שר החוץ של איראן חוסיין אמיר עבדאללהיאן נועד השבוע עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ואמר כי "האזור מתקדם לעבר יציבות, ביטחון ופתרון פוליטי, בניגוד למה שנתניהו רוצה". עוד הוסיף כי "ישראל לא יכולה לדמיין את כוחו של חיזבאללה, אנו מודעים ליכולות".

שר החוץ האיראני עבדאללהיאן הוסיף: "היו לנו שיחות טובות עם בכירים לבנונים על המצב באזור. אנו מאמינים שההתנגדות הפלסטינית וחמאס נקטו בפעולה חכמה נגד הפשעים שבוצעו על ידי ישראל. ברור שאחרי יותר מארבעה חודשים ישראל לא השיגה אף תוצאה. אם ארה"ב רוצה רגיעה היא צריכה לעצור את פשעי המלחמה בעזה ובגדה. איראן רוצה את הטוב ביותר עבור לבנון, ולא שואפת להרחיב את המלחמה באזור".

איראן בסיס פלמחים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד