כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
משאבים רבים

מנחם שפירא נועד עם ראשי המוסדות לנוער מתמודד: "בראש סדר העדיפויות"

יו"ר 'דגל התורה' בבני ברק מנחם שפירא נפגש עם ראשי ומנהלי המוסדות לנוער מתמודד, במטרה לשים בראש סדר העדיפויות השקעת משאבים כפולים עבור הנוער | על פי תכנית העבודה שגובשה ברשימת 'דג"ל' בבני ברק, יושקעו בקדנציה הקרובה משאבים רבים עבור רווחת הנוער המתמודד, והקצאת תקציבים לישיבות ולמסגרות העוסקות בנושא 

מנחם שפירא נועד עם ראשי המוסדות לנוער מתמודד: "בראש סדר העדיפויות"
שפירא עם ראשי המוסדות צילום: באדיבות המצלם

במוצ"ש האחרון התקיים כינוס פתיחת מערכת הבחירות של רשימת דגל התורה בבני ברק, ובמרכזו נשא דברים יו"ר דגל התורה ב"ב והציג בפני מאות ראשי קהילות הקודש בעיר, את עיקר פרטי ההסכם המרכזיים שדרשה דגל התורה, ובמרכזם דרישה נחרצת להגדלה משמעותית של תקציבי הנוער המתמודד ומסגרות הנוער הרבות הקיימות בבני ברק.

מיד לאחר הכינוס, זימן מנחם שפירא ישיבת עבודה ראשונה עם ראשי ישיבות ומנהלי מסגרות העוסקים ברווחת הנוער המתמודד, לשמוע מהם על הצרכים השונים, ועל המשאבים הנדרשים בכדי לסייע בנושא.

בשנים האחרונות, הוקמו על ידי אנשי חינוך מסגרות רבות בעיר בני ברק, במטרה לתת מענה לבני הנוער שלא מצאו מקומם בעולם הישיבות, במסגרות קטנות ומכילות, פעילות והווי וסיוע מקצועי לאורך השנה כולה.

ראשי ומנהלי הישיבות והמסגרות, תינו בפני שפירא על הקשיים התקציביים עם הם מתמודדים לאורך השנים, ועל כך שבמסגרת חלוקת המשאבים בעירייה בהסכמים השונים, הנוער המתמודד לא היה בראש סדרי העדיפויות, ומסגרות הנוער לא קיבלו תקציבים מספיקים דיים.

בפגישה, ציינו לשבח העוסקים בנושא, את המסירות הרבה של ראשי 'דגל התורה', שלמרות הקשיים לאורך השנים, עזרו ככל יכולתם בתקציבים עבור הפעילויות השונות, שסייעו לרבים מבני הנוער לעמוד על רגליהם, בתפילה ותקווה שבקדנציה הקרובה הנושא יעמוד בסדר העדיפויות, בהקצאת משאבים כפולים לכלל הצרכים העולים מן השטח.

בסיום הישיבה החשובה, בה גובשו הנושאים ורשימת המענים הנצרכת, אמר שפירא: "אנו בדגל התורה מחויבים לנוער בסדרי העדיפויות, כמו שמחויבים לצורכי העיר והקהילות, נעשה הכל בכדי לסייע למנהלי הישיבות והמסגרות לנוער המתמודד ונדאג להגדלה משמעותית של התקציבים באופן שהמסגרות כולן יתוקצבו באופן שווה".

יש לציין שזוהי פגישה ראשונה מסדרת פגישות אותם שפירא מזמן כעת הן בקרב ראשי הישיבות, מנהלי המסגרות, ואנשי השטח. כאשר המטרה היא לתקן את הצריך תיקון ולתקן פה קיפוח וחוסר שוויון של הרבה שנים.

מנחם שפירא דגל התורה בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד