כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
התיעוד שנחשף ב'בחדרי'

השוטר שמשך בפאות הורחק, מפקד מג"ב הנחה על עוצר אימונים

מפקד מג"ב הרחיק את השוטר שמשך בפאותיו של המפגין החרדי מפעילות מבצעית עד לסיום הבירור

השוטר שמשך בפאות הורחק, מפקד מג"ב הנחה על עוצר אימונים
השוטר מושך בפאות המפגין צילום: מתוך התיעוד

מפקד מג"ב ניצב יצחק בריק הורה להרחיק את השוטר שמשך בפאותיו של המפגין החרדי מפעילות מבצעית עד לסיום הבירור. בתיעוד שנחשף אמש ב'בחדרי חרדים' נראים שוטרי מג"ב מפנים מפגינים שחסמו כביש בבית שמש. אחד מהם, נראה כשהוא מושך בחוזקה בפאותיו של מפגין ובועט בו בעוצמה.

בנוסף, מפקד מג"ב הורה על עוצר אימונים ופעילות חילי במסגרתו יעברו הלוחמים הדרכת נהלים והנחיות.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לתיעוד: "בשבוע שעבר התקיימו בעיר בית שמש הפגנות במספר מוקדים על רקע ההחלטה בעניין נתיחת הגופה של הנער החרדי שמואל מאיר ויצהנדלר ז"ל. במהלכן מספר רב של מפגינים הפרו את הסדר הציבורי תוך שאינם נשמעים להנחיות השוטרים שפעלו להשבת הסדר הציבורי במקום".

תיעוד: שוטר מושך בפאותיו של המפגין החרדי - ובועט בו

"במהלך הפעילות", אמרו במשטרה, "מפגין אשר חסם בגופו כביש ומנע את זרימת התנועה במקום פונה על ידי מספר שוטרים וזאת לכאורה תוך הפעלת כוח בצורה שאינה הולמת את ערכי הארגון. לאור כך, החליט מפקד משמר הגבול להרחיק את השוטר המעורב מפעילות מבצעית עד לסיום בירור פרטי האירוע".

המפגינים מחו נגד נתיחת גופתו של הנער החרדי חיים שמואל מאיר ויצהנדלר ז"ל, שאותר  ללא רוח חיים בביתו בשכונת חפציבה בבית שמש. זמן קצר לפני הדיון בבג"ץ שהיה אמור להכריע בפרשה, החליטה הפרקליטות למשוך דרישתה לביצוע הנתיחה. לפיכך, החליט בג"ץ לשחרר את הגופה לקבורה

 


 

מג"ב שוטר אלימות משטרתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד