כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מצטרף לשותפתו לשעבר

הג'וב החדש של נפתלי בנט

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מצטרף כדירקטור לחברת הסטארט-אפ רמפי של מיכל צור, שהייתה שותפתו בעבר. בנט: "לטכנולוגיה הישראלית יש משמעות קריטית גם בתוך הלחימה בעזה וגם ביום שאחרי להתאוששות של הכלכלה הישראלית"

הג'וב החדש של נפתלי בנט
נפתלי בנט צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מצטרף כדירקטור לחברת הסטארט-אפ רמפי של מיכל צור, הפועלת בתחום הבריאות הדיגיטלית ומשלבת תוכנה בתוך תרופות, כך דווח ב"חדשות 12". צור הייתה בעבר שותפתו של בנט בסטראט-אפ סאיוטה.

בנט מסר בתגובה על הצטרפותו לדירקטוריון רמפי: "בתקופת כהונתי כראש ממשלה, חווינו בישראל את התפרצות הקורונה והוכחנו, איך חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא בתחומי הבריאות, מביאים לתוצאות ייחודיות. אני גאה להצטרף למסע של רמפי לפיתוח קטגוריה חדשה של תרופות היברידיות, ושמח לשתף פעולה שוב עם מיכל.

"אנחנו נמצאים באחת התקופות המורכבות והקשות שידעה מדינת ישראל הן מבחינה ביטחונית והן מבחינה כלכלית-חברתית. לטכנולוגיה הישראלית יש משמעות קריטית גם בתוך הלחימה בעזה וגם ביום שאחרי להתאוששות של הכלכלה הישראלית. אני במיוחד גאה בכל היזמים שממשיכים לבנות ולהצמיח חברות גם בעת מלחמה, ושמח לתרום את חלקי", הוסיף. 

מיכל צור מסרה: "המוצרים שפיתחנו ביחד בסאיוטה משרתים עד היום את לקוחות הבנקים בכל רחבי העולם, ואני גאה בכך. אני מקווה שבאופן דומה התרופות ההיברידיות שרמפי תביא לשוק בשנים הקרובות ישפרו את התוצאות הטיפוליות בהרבה תחומים רפואיים למשך עשרות שנים קדימה. אני שמחה וגאה בכך שנפתלי מצטרף אלינו ויביא את היכולות האסטרטגיות שלו לחברה".

נפתלי בנט סטארט אפ בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד